15 Haziran 2007 Cuma

Tatil Başladı...

Nihayet okullarımızı kapattık , karnelerimizi dağıttık , kimine takdir , kimine teşekkür , kimine de çalışmamasının ona sunduğu ürünü hediye ettik. Gönül ister mi istemez ama , çalışanın hakkını vermek gerektiği gibi , çalışmayana , yan gelip yatana da bir uyarı da bulunmak gerekir diye düşünüyorum. Mezun ettiklerimiz , yarı sevinçli, yarı buruk , garip bir ayrılma havası içinde , artık liseli olmanın da getirdiği farklı bir olgunluk havası belki de .... Hepimizin geçtik bu dönemlerden . Hiç bilemedim ben üzülmüşmüydüm , sevinmişmiydim. Buruktum , zaten hep sulugöz olduğumdan her durumda ağlamıştım :)) Öğretmenlerimi , arkadaşlarımı , okulumu çok özleyeceğim diye. Tatil çok güzel ama , özleniyor işte. Ne onla , ne onsuz gibi bir şey. Şimdi okulumuz boş kaldı , öğrencilerimizle güzel herşey, zor olsa da....

Hiç yorum yok: