17 Haziran 2008 Salı

Ne yazsam derken...

Okulların kapandığı gün buraya gelip bişeyler yazmışım yazmışım , taslaklara kaydetmişim. Aman da tatil gelmiş , hoşgelmiş , falan filan demişim , uzun uzun turnuvayı anlatmışım . Şimdi okudum ve beğenmeyince sildim gitti . Çok yapıyorum ben bunu. Oysaki taslaklara kaydedilmiş , düzenlenmeyi bekleyen epeyce yazı var ama onları da beğenmiyorum . Hiç birşeyi beğenmiyorum ki artık , daha öncede dediğim gibi birşey kayboldu , sanki yok oldu , güneş gibi mi , bana enerji veren bir güç gibi mi bilemiyorum...Bu durumda da , ne yazasım var , ne de bakasım .

Böylesine saçmalıklar zincirine yakalandığımı pek hatırlamıyorum , yani arada oluyordu ama bu seferki çok uzadı. İte kaka bir şeyler çıkarmaya çalışıyorum . Sonra kendi kendime konuşup ,"yok o olmaz , yok bu olmaz" diye diye eliyorum geriye de kocaman bir hiç kalıyor...Bir şeyler yapmam lazım , bu demektir ki yine sinyal veriyorum. Kısa devre yapmak üzereyim.

Ben en iyisi çok ama çok sevdiğim bir şarkıyı , sözleriyle birlikte yayınlayayım. Bugün buna takıldım nedense ... İlk dinlediğimde çok beğenmiştim , hala da beğeniyorum , çok özel değil belki ama ben çokk seviyorummmm. Bunun gibi, bir kaç şarkı daha var...Onlarda başka sefere..

Hiç yorum yok: