11 Ocak 2009 Pazar

Yoğunluk arttıkça ...

Son 15 günün yoğun baskısını üzerimde hissetmeye başladım diyebilirim. Her ne kadar , her şeyi üstüste getirmemeye , kendimi strese sokmamaya çalışsam da , pek öyle olmayacak gibi görünüyor. Her yıl , bu yıl daha düzenli çalışacağım , işlerimi son haftaya bırakmayacağım demiş olsam da , yine de kalıyor. Kendime eziyeti sevdiğimden midir , nedir anlayabilmiş değilim.

Daha son sınavlarım yapılacak , okunacak , okudukça sinir krizi geçirilecek , sonuçlar internete girilecek , belki birazcık iyileştirme müdahalesi yapılacak , bu arada sistem çok ağır işleyecek hatta yeri gelecek yazdığım tüm notları kaydetmeden , aşırı yoğunluktan sistem kendini kapatacak... Böylece sinir katsayısımı arttıracak. Bu şekilde yoğunluk arttıkça da , bana gelmeye başlayacak.

Aslında sistemi kullanmanın en uygun olduğu saatler gece 02:00 'ten sonra . Herkescikler mışıl mışıl uyurkene sistem otoban gibi çalışıyor. Hız sınırı yok. Eee bende uykusuzluğa dayanıklı olduğumdan , artık mecbur öyle yapacağım. Son sınavları önümüzdeki Perşembe ve Cuma'ya bırakmıştım , bu yüzden soruları kolay , kısa ve öz hazırlamayı , ne kendime ne de çocuklara zorluk yaşatmamayı düşünüyorum. Yaşadılar yani. Ama ben soruları ne kadar da kolay hazırlasam , " bunlar ne böyleee , çok zorrrr " diyen birileri mutlaka çıkıyor. " Çalışsaydın çoocuuumm...Daha ne sorsaydım adını mı? "
.
Şimdiiii, şu etrafımdaki dosya yığınından aşama aşama kurtulup , soru hazırlama mertebesine ermeliyim ki , azıcık içim rahatlasın.

14 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Düşündükçe işler daha da yük oluyor insana... Böyle yavaştan başlasan, arada mola verip kahveni yudumlasan... Çıksan dolaşsan... Sonra yeniden otursan işin başına... Sank yeni başlıyormuş gibi... Bak ne çabuk bitecek işler =)) Ahkam kesiyorum Pazar pazar... Asın beni isterseniz =)

SMİLENA dedi ki...

canım kolay gelsin.neyse tatilde dinlenirsin artık.strese girme...

Adsız dedi ki...

aslında yıpratıcı bi iş bu öğretmenlik. allah kolaylık versin.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar;
ben iki dönem türkçe öğretmenliği yaptım sadece ama hayatımın en güzel günleriydi diyebilirim.Çok başka bir tadı oldu hayatımın çocuklarımla.öğretmenlik her zaman farklıydı benim için onu da tatmış oldum.şimdi yazdıklarını oluyunca onca zorluğuna rağmen yerinde olmak istedim inan.sisteme notları girmek tam bir eziyet haklısın.sorular konusunda ise tamamen katılıyorum ne kadar kolay olursa olsun muhakkak çıkar bir iki tane aralarından.ama o bile güzel:)ayy iyice nostalji yaptım ben de.çok şanslısın canım bence.şimdiki çocuklar epey zorlar ama yine de birşeyler öğretmek gibisi yok..sana daha az stres, daha çok dinginlik diliyorum.umarım işlerini çabucak yoluna koyar rahatça bir nefes alırsın.sevgiler kocaman..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

hep yazılı kağıtlarını merak etmişimdir:))
kolay gelsin ozicim:)

nimet

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ayyy canım kolay gelsin sana. Anlıyorums eni çok iyi hemde.Sevgiler canım.

GeCe dedi ki...

kolay gelsin ama yazdıklarını okuyunca bir de benim yoğunluğumu bilsen diye düşünmeden edemedim. gerçi herkesin işi kendine göre kıyaslanmalıdır. Şu son ana bırakma huyu milletçe hepimizde var ben de kurtulamıyorum bundan.

manii dedi ki...

Geçeeeer,geçer,geçer,geçer.
Bunlarda geçer,bunlarda geçer.
Üzme tatlı canını bunlarda geçer.
Sizin yarıyıl tatili var yaaaa, dinlenirsin bol bol öptüm.

papagangibi dedi ki...

önceleri hiç bilmezdim yazılı kağıtlarını okumanın bu kadar zor olduğunu. en yakın arkadaşm edebiyat öğretmeni, yazılı dönemleri acayip yoğun oluyor, yazılı okumak, çocukların her biri için not vermek, geleceklerini belirlemek gerçekten zor işler.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ama son notlar son günlere kalıyor mecburen,başka ne zaman not vereceğiz şeker :))
dert etme ,hepsini hallederiz,benim de 6 ve 7 lerde sınav günü gelmeyenlerin notları eksik,bu hafta halletmem lazım ,inşallah gelirler de biter bu işler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

allah kolaylık versin şimdiden.az kaldı şubat tatiline...:)

Primarima dedi ki...

Kolay gelsin:)

özii dedi ki...

Teşekkür ederimm...
Herkese bir top yazılı kağıdı gönderebilirim. :))

Unknown dedi ki...

"ne kendime ne de çocuklara zorluk yaşatmamayı düşünüyorum."
örtmenim en çok da bu kısmı sevdim :) eee biz de geçmedik mi o yollardan...
kolaylar gelsin rast gelsin işler güçler :)