19 Ocak 2009 Pazartesi

Muzip teyzemden...

İnsanlarımız bazen öyle olmadık şeylere inanıyorlar ki... Güler misin , ağlar mısın ? Hayret verici...

Bugün kime sorsam , kahverengi gözlü anne babadan renkli gözlü çocuklar doğabileceği ihtimalini mutlaka kalıtıma bağlayabilir. Ama bunu bilmeyen biri sizce ne der? İşte koptuğum an !!!

Biz üç kardeşiz ve üçümüzünde gözleri renklidir. Rahmetli dedemi hiç görmedim ama onun gözleri masmaviymiş.Teyzeminde su yeşili gözleri vardı. İkisini de rahmetle anıyorum. Anneminde gözleri bal rengidir . Bundan 20 yıl kadar öncesi filan , annemin bir komşusu sormuş ve aynen yazıyorum .

-" kııı sizin gözler kara karada , bunlar nasıl böle renkli oli ki ? "

Bu arada çok muzip teyzelerimden biri , hemen lafa karışmış. " Babaları matbaacı ya , boya kullanmış " demiş.

-"aboo , öle oluyo muu kıı , hiç bilmiyodummm" diyince annemle , teyzem kopmuşlar tabii ve ben bunu , daha bugün öğrendim. Ama çok güldüm yaa , komedi filmi gibi. Acaba sonrasında boya kullandı mı , diye de merak etmedim değil hani : ))))

13 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

:)))) Çok güldüm. Bende yeşil gözden sıkıldım yarın maatbaacıya gideyimde mavi yaptırayım :) Alem teyzelermiş:)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım teyzen harikaymış yaa aynı benim teyzemin kafadan.süper.cevap muhteşem çok güldüm ben de.zira ben de kahve ve ela anne babanın maviş çocuğuyum:)

Adsız dedi ki...

hay allah iyiliğini versin oteyzenin. ama keşke doğru olsaydı yaa. düşünüyorum da istediğimiz boyayı kullanırdık :)

SMİLENA dedi ki...

ay çok komik yaw.sen bugün mü öğrendin bu hikayeyi ?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

boya ha? :)

papagangibi dedi ki...

ahaha çok komikmiş. bizimkiler tüm boyayı kendilerine saklamış, bize hiç koklatmamışlar o zaman. :)

özii dedi ki...

Babam bütün boyaları kullanmış mavi , yeşil :))

Belkıs dedi ki...

Güldüm sabah sabah çok yaşasın o teyzecikk
Bu arada babanın tükkanı nerdee :))

GeCe dedi ki...

koptum bende

İlknur dedi ki...

gerçekten çok hoşmuş teyze bayıldım:)))

Primarima dedi ki...

Dayım matbaacı yahu :)şunu daha önce öğrenseydim iyi olurdu :)
neyse artık kısmet ikinci çocugaymış.

özii dedi ki...

:D

Unknown dedi ki...

:) helal