22 Temmuz 2012 Pazar

:-(

Pazar pazar "insanın canı hiç sıkılır mı ? " diyeceksiniz ama sıkılır işte. Çıkıp gezmek var ama ben hiç birşey yapmak istemiyorum. Ve sıkıntıdan da patlamak üzereyim. Ne evde durasım var , ne de evden çıkasım. Böyle bir garip hallerdeyim işte...

Eee o halde ne diye buraya gelip herkesin canını sıkıyorum ki , en iyisi yatıp uyumak belkide. Kendi kendime homurdanıp durmamın faydası yok.  Zaten kim ne dese olumsuz yaklaşıyorum .  Gidip uyuyayım bari ama uyanınca ne değişecek ?

5 yorum:

parka dedi ki...

şşşt pişşşt uyan kız, uyansana, bak ya, su dökerim üstünden ha, şşşşt, pişttt uyan be :))))))

özii dedi ki...

:))) uyudum bile geçmiş olsun..
ama en işi bilemedin bizimkileri arayıp su işini söyleseydin zevkle söz dinlerlerdi :)))

Handan dedi ki...

Uyumak bana iyi gelir her zaman :)

Belgin dedi ki...

:)) Su Ahmet´te bir birakmadi ki uyuyalim, cikardigi gürültüyü buradan ben bile duydum:)

Öptümmmmmm

özii dedi ki...

** Handancım ne yalan söyleyeyim iyi geldi zaten...

** Belginn nerelerdesin sen kaçak :)) sorma çok gürültü yaptı çokk :))

Özledim senii...