24 Temmuz 2012 Salı

Burcu ile güne başlamak harika...

Burcu Vurkaç ile tanışmam biraz geç oldu ama bence tam zamanında oldu. Çünkü , bütün bir günüme yansıyan sabah enerjisi oldu bana diyebilirim. Kendisi Pilates ve Yoga eğitmeni aynı zamanda da bir mühendis.

Televizyon ile pek aram olmadığı için daha önce "Burcu ile Pilates" derslerine hiç rastlamamıştım. Zaten sabah programı içinde yayınlandığından görme şansım da olamazdı. Ama nasıl şeker, nasıl güler yüzlü biri anlatamam. Dersleri oldukça keyifli ve akıcı geçiyor. Hiç sıkılmadan tüm hareketleri tekrarlıyorum. Bir gün fırsatım olursa , kendisiyle gerçektende tanışmak isterim. Pilatesi seviyorsanız paylaştığı videoları mutlaka izlemeli ve sitesinden takip etmelisiniz derim. Yaklaşık 1 haftadır izleyip bir araya getirdiğim videolarla , 1 saatten fazla pilates çalışıyorum ve çok keyif alıyorum. Anladım ki ben galiba sporsuz yapamıyorum.

Kış boyunca spor salonuna gittiğim için ve orada yeterince pilates ve diğer aktiviteleri de yaptığım için bu konuda herhangi bir araştırma yapma ihtiyacı hissetmemiştim. Taa ki , yaz döneminde salona ara verinceye kadar. Bu dönemi biraz sahilde yürüyüş yaparak birazda evde pilates ve ağırlık çalışmalarıyla kendim geçirmek istedim. Ne kadar başarılı olursam tabiii. Geç saatlere kadar uyuyacağıma erkenden kalkıp pilates yapıyorum , güne dinç başlıyorum ve daha mutlu hissediyorum.

Buradan Burcu'ya sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum...

Hiç yorum yok: