16 Ağustos 2012 Perşembe

Ruhum sana söylüyorum !

Heyyy ruhumm sana söylüyorum. Kendine gel... Ne o daralmalar , nefes alamamalar, uykusuzluklar filan. Tamam, bazı şeylere çok sıkılmış ve takılmış olabilirsin ama takılmamak gerektiğini sen de biliyorsun!!!  Öğren artık bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmeyi. Anlayamadığım şey şu, her şeyi öğrenmeye can atarsında , bu noktada neden kilit olursun onu anlamam... Biliyorsun işte , bir şeyin  üzerine düşüp önemsedikçe daha çok üzüldüğünü. Sonrada çekip gitmek istemeler filan hepsi boşuna...

O yüzden  bazı şeyleri hiç olmamış ve hiç yaşamamış gibi  kabul etmek gerekiyor. Hayal işte diyerek geçmek gerekiyor . Her ne kadar işin aslı öyle olmasa bile. Yani bir şeyler konuşuluyorsa ve en önemlisi çözüm bulunuyorsa her şekilde o sözlerin arkasında durmak gerektiğini düşünüyorum. Ben duruyorum ama durmayana bunu anlatamıyorum işte . Sonradan düşünüp , "haklısın" dese de sonuçta değişen bir şey olmuyor . Tek başına haklı olmak bir işe yaramıyor... 

En güzeli ben bir şey görmedim , duymadım , söylemedim demek , salağı oynamak belkide. Aksi halde yıpranan yine sen oluyorsun. Biraz hassasiyet lütfen... Bak biraz diyorum birazzz....

6 yorum:

Sitare dedi ki...

biraz yetecek mi ?çokça iyi duygular gelse bize ve hiç gitmese.huzuru yanıbaşımızda hissetsek bir de:(

özii dedi ki...

** Hani yoklukta "biraz" bile yeter diye düşündüm. Yoksa hiç gitmese ama olmuyor..

Aşk Güneşi dedi ki...

Çok haklısın canım görmedim duymadım yaşamadım bilmiyorum orada yoktum hiç bir fikrim yok tanımıyorum.Hassasiyet babannelerimizin çeyiz sandığında kalmış bir olgu günümüzde seni seviyorum.

özii dedi ki...

** Haklısın yok öyle bir şey.. bir bizde kalmış çok lazımdı sankii :))) bende seni seviyorum..

icimdeki yolculuk dedi ki...

keşke dediklerini gerçekleştirebilsek ama ne mümkün:(

özii dedi ki...

** Keşke Funda ama bir bakıyoruz ki çok karalıyız , bir değil yani gelgitler yaşıyoruz aşmak lazım...