12 Eylül 2012 Çarşamba

Çöp oda operasyonu...


Bu işler bu zamana bırakılır mıydı bilemem ama tembelliğime denk geldiği kesin. Küçük beyin odasındaki tüm çekmeceler , dolaplar boşaltılıp yeni döneme hazır hale getirildi. Getirildi ama yaşanan kriz anlarını hatırlamak bile istemiyorum. Ne varsa toplanmış , tıkıştırılmış , atsan attırmaz , kalsa işe yaramaz . Aslında bir kibritlik işimiz vardı ya neyse ...

Öyle bir an geldi ki  , odada her yer kağıtlardan , dosyalardan , kitaplardan , saçma sapan işe yaramaz parçalardan geçilmez bir hale geldi. Bende ortalarında öylece kalakaldım , dört bir yanım çöplük oldu. Meğer çöp ev olmuşuz da , haberimiz yokmuş.
 
Yine de , " Belkiiii lazım olur " diyerek geri aldığımız şeyler oldu . Buna rağmen 2 koca poşet çöp ve 2 koca poşette geri dönüşüme gidecek bir şeyler ayırdık. Artık dolaplarımız hazır ve yenilerini bekliyor. 1 yıl sonra yeni bir çöp oda operasyonunda daha görüşmek üzere toplu odalar , düzenli dolaplar dilerim...
 

3 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de geçen hafta yaptım aynı operasyonu, çekmecelerde biriken çöp miktarı gerçekten inanılmaz :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Off Özii yaa çok kızıyorum kendime bende böyle ne varsa biriktirmişim.
:((

özii dedi ki...

** Sorma Handanım , yine sende 2 bende 1 çöpe bak ... 2 olsa odayı taşırdım herhalde :)))

** Çöp ev olma potansiyelimiz yüksek yaşlanınca :)))