16 Ekim 2012 Salı

Yaşıyoruz yani...

Nedense evin sadece bir odası herşeyin üstüste atıldığı bir duruma gelmiş. Montlar , giysiler , kitaplar , dosyalar , içleri dışına çıkmış spor çantaları , yerlerde sürünen laptop ve telefon şarj kabloları , boş kutular , kremler , bandajlar , çerçeveler , resimler gibi gibi gibi... 
 
Baktıkça "off off nasıl toplanacak bu oda ?  " diyerek canımı sıkıyordum ama çok gereksizmiş. Dedim ki : " Odanın haline bak ! Çingene pazarı gibi , ne ararsan var..."
 
" Olsun be boşver, elleme . İnsanın yaşadığı belli oluyor " diyince bende " Bence sakıncası yok , yaşayalım o zaman " dedim. Oda bildiğiniz uçuşa geçmiş durumda ...
 
Ama yaşıyoruz yanii...
 

8 yorum:

Handan dedi ki...

Ha ha ha , bazen diyorum ki keşke dağınıklıktan sıkılmayan ben gıcık kapan Can olsaydı, ne rahat olurdum :)

özii dedi ki...

Alışılıyor be Handanım :)) yoksa yaşadığımız belli olmuyormuş :)))

Aşk Güneşi dedi ki...

:))))))) tabi şekerim haklısın yaşadığımız belli olsun.

Ecehan dedi ki...

;-))Tabi Öziii haklısın valla, yaşarken iz bırakmak lazım. Biz de bol miktarda bırakıyoruz işte ;-)

özii dedi ki...

Bencede bırak daginik kalsın.:)))

özii dedi ki...

Her odada mı yaşasak yoksa:)))))

safransarı dedi ki...

Aynı benim odam :D
Yatmadan önce yatağımdakileri bilgisayar sandalyesine , bilgisayar oynarkende hepsini yatağın üzerinee :d
eee tek ve bekar yaşayıncaa :p

özii dedi ki...

** İnan bana bekar ya da evli farketmiyor dağınık daha iyi :))