5 Aralık 2012 Çarşamba

Biri " hadi " dese....

Bu yazı kendime yaptığım bir uyarı yazısıdır. Son zamanlarda hissettiğim ve sık sık tekrarlanan bu sıkıntının artık ertelenecek birşey olduğunu sanmıyorum ama hala " belki geçer " diye düşünüp işi yavaştan almaya da devam ediyorum. Peki bilmediğimden mi ? Hayır. Ama nedense hep bir bahanem var...
 
Galiba bazı şeyleri bilmek korkutuyor . Duymak istemediklerimi duymaktan , tepkimden korkuyorum. Ama ertelememem gerektiğinide çok iyi biliyorum. Mesela , biri gelse tutsa kolumdan "hadi" dese "gidiyoruz randevu aldım" dese ve ben mecbur kalsam istiyorum. Yoksa bu adımı atmak bana zor gelecek , biliyorum. Şu halime bakın yaa , çocuk gibiyim. "Doktora gitmek istemiyorum" diye bir yerlere yatıp tepinmediğim kaldı. 
 
Hissettiğim sıkıntı sürekli çarpıntı ve yorgunluk hissi. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor ve buda beni halsiz bırakıyor. Bu kezde saçma sapan düşüncelere kapılıyorum. Ama özellikle dikkat ettiğim bir durum var ki , akşam vakti hem çay , hem kahveyi kısa süreli aralıklarla tüketmiş oluşum. Kafein , çarpıntının en önemli nedenidir ama sadece buna bağlamamak gerekir diye düşünüyorum. İhmale gelmeyecek bir şey olduğunu da biliyorum. Ama sadece biliyorum ve düşünüyorum. Aferin bana değil mi? 
 
Bu yazıyı yazdım çünkü farklı birşey yapma zamanım geldi de geçiyor bile. Mesela çay içmesem de olur , çok sevmem. Kahveyi azaltsam ya da bıraksam , sigaram zaten yok . Bu arada spora devam etsem  ve bir de Kardiolog'a gitsem. Çok iyi olur değil mi?  

8 yorum:

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Geçmiş olsun. Doktora gidin tabii bir an evvel. Kansızlık olabilir. Bende oluyor ara sıra. Bir dönem had safhadaydı kansızlık ve aynı şekilde yorgundum, kalbimin atışı ise beni oturduğum yerden zıplatıyordu.

ferulago dedi ki...

öziiciğim, sağlığın ihmale gelir bir yanı yok, tek başına olsan istediğini yap ama yavrular için sağlıklı olmak zorundayız. Hadi diyorum sana

Handan dedi ki...

Lisedeyken bir ara her akşam neskafe içmeye başlamıştım. Bir gece yattığımda baktım kalbim lalmış başını gidiyor. Sonra neskafe gitti çarpıntı bitti...

Haydi Öziicim.

özii dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar. Bunu şu an bile hissediyorum. İş , çay ve kahve ile ilgili değil galiba birazda kendimi fazla dinlemeye bu yüzden de heyecanlamaya başladım sanırsam...

Aşk Güneşi dedi ki...

Hadi Özi uzatmadan gidiyoruz canım.Randevuyu sen mi alırsın yoksa ben mi halledeyim yaparım bilirsin bahane istemiyorum..........

özii dedi ki...

tamam canım tamam...

Ebruli dedi ki...

Demir eksikliği çarpıntı yapabilir. Bir de tiroid hormanlarına baktırmanı öneririm. Geçmiş olsun...

özii dedi ki...

** Ebrulim testler yapıldı bakalım sanada çok geçmiş olsunn