6 Mayıs 2013 Pazartesi

??????

Pazartesi olmuş ama benim hala  hiç uykum yok , hatta cin gibiyim diyebilirim. Saatime bakıyorum alarmın çalmasına 5 saat kalmış -ki yatana kadar bu 4 saate de inebilir. Bu da demek oluyor ki sabah sürünerek evden çıkacağım :) 
 
Birkaç soru işareti var kafamda. Cevapsız sorular keyfimi kaçırıyor , o da uykumu. Bu saatte cevap bulamayacağımı bilsemde , olur ya belki bir çözüm aklıma gelir diye düşünmeden edemiyorum. Bu nedenle şiddetle sabah ya da akşam  olmasını bekliyorum. Buna rağmen yine de cevap bulabilir miyim bilmiyorum ama çözüm için verilmiş son şanslar olacağını düşünüyorum. Bi çok takıyorum , bi hiç takmıyorum. Amannn sende diyorum. Sorunun daaaaa ,  cevabındaaaa keyfi bilir..... Sonra yine takılıyor...
 
Herşey soru olmak zorunda mı ? Ya da çok bilinmeyenli denklem gibi içinden çıkılmaz mı olmalı? Aslında ben cevapları biliyorum . Mantık yoluyla çözüyorum hatta sağlamasını da yapıyorum ama cevabı kabul ettiremiyorum...

6 yorum:

Handan dedi ki...

Günaydın Öziicim. Soru işaretlerinin dağıldığı güzel bir haftaya açılsın sabahın :)

öykü dedi ki...

bu uykusuzluklar ıyı degıl ozıcım
ınsallah alıskanlık yapma

ben cok cektım bılıyrosun

özii dedi ki...

Umarım Handan'ım
Çözüm var ama gidiş yolu karışık...
Bulunması ümidiyle sana da kocaman günaydın...

özii dedi ki...

Günaydın Öyüm, umarım alışkanlık yapmaz haklısın...
Tam mis gibi erken uyumaya başlamıştım nereden çıktı bu cinlik ama ışte sorular....
Çok lazım sanki...

Adsız dedi ki...

İlginç ve bir o kadar da tanıdık satırlar. Cevabı olmayan soruların cevabı yokluktur. :) Basit mantık. Soru cevapsızsa cevap yoktur. Tabi işin içine bir cevap aradığımızda sorun çıkıyor. Dengesizlik böyle başlıyor. Uykusuzluk. Şunu unutma Özii yapılması gereken neyse yapmalısın. Kabul etmelisin. Yoksa asıl gerçekler hiç beklemediğin yerden yakalar seni ve daha çok üzülürsün.

özii dedi ki...

Serkan , cevap yokluk değil aslında...Cevap vermeye korkaklık belkide..Ben artık böyle tanımlıyorum bunu. Cevaplar var ama haklı olduğum için cevaplamamak tercih ediliyor...

neyse ne .. süre doldu cevap yok , artık soruda yok...kabul ettim etmeliyimdee ...