10 Mayıs 2013 Cuma

Önemli olan tek şey...

Kendi kendime dedim ki : "Oooff sıkıldım senden" . Bu ne bu çekilmezlik , bu ne kapris , bu ne surattır böyle ? Ya düzeltirsin o suratını insan içine çıkarsın ya da gıkını bile çıkartmadan evinde oturur , kimseye huzursuzluk vermezsin...

Hem "neyin var? " sorusuna cevap da veremiyorsun. Öylece bakıp "yok birşey" diyeceğine bari rol yap ama onu da beceremiyorsun. Suçu olmayan insanlara neden çektiriyorsun ki ? Suçu olanın ruhu bile duymuyorken... Şeytan diyor kiii , git gırtlakla olsun bitsin...

Meleklerimde diyor ki , bırak kendi haline , önemli olan tek şey SENSİN...

6 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de çok kızıyorum kendime, birisiyle bir hesabım varsa kararıp dururum hep, ne kadar boşver desem de hep aklımdan konuşurum onunla. Ay sinir. Bak sana hava değişimi gerek Öziicim, gördünüz korunun fotoğraflarını :)

özii dedi ki...

Aynen öyle Handancım... söylenip duruyorum ama duyan bilen yok...
Gördüm koruyu. Muhteşem , cennet dedim hatta...

Adsız dedi ki...

simdi efenim kadın nedir? sorusuna cevap yazmıssın sen:))

kaldır "ben" tekil seyini...
bu iste.

bak yazıyı düzenleyeyim,

"kendilerinden bile sıkılırlar...ne düzeltirler suratlarını ne evdde otururlar herkese huzursuzluk verirler...

hem neyin var sorusuna cevap veremezler...suçu olmayan insanlara çektirirler suçu olanın ruhu bile duymazken...

içlerinden git gırtlakla olsun bitsin derler...sonra melekleri bırak kendi haline sadece sen derler..."


sen de oturur doğal olarak hiçbisi anlamadan melül melül bakarsın...
tüm bunların üstüne beni anlamadınnnn diye canınıza okurlarsa hiç sasırmayın.

ahahahaa
budur yahu alkıslıyorum:)))

özii dedi ki...

Abowww sen ne diyorsun yaaa
Bunların sebebi keyif değil herhalde..

Yok yok erkek kısmısı değil mi :)))) beni anlamıyorsun ışte...

Bi trip atarım görürsün bak...

Adsız dedi ki...

oziiiii:)))

ben hiçbir sey demedim...
senin yazındaki "ben" kısmısını kaldırdım...
tekrar yazdım:))

yoksa yazan sensin ben değilim:)))

özii dedi ki...

ben zaten içinde bulunduğum durumdan bahsettim.

Ama hiç kimse keyif almak ya da yok yere eziyet etmek böyle bir ruhsal duruma girmez. Bazen uzun sürüyor bazı şeyleri kabul etmek..

Al bu da "trip" hıhh...