10 Ağustos 2007 Cuma

Davetin böylesi...

Sabah sabah bana verilen bir davet haberi var. Yaw , daha 20 gün var , ne sıkıntı yapıyorsun bana önceden. Bilmez misin ben stresi bol biriyim.
Eh kız ! sen davet günü görürsün!
Bi de demez mi ;
- 1 Eylül 'de davetimiz var efenim. Açılış törenimizde sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.
- 1 Eylül 'de mi?
- Aslında özel ve güzel olsun diye biz 40 gün 40 gece düşünmüştük ama...
- Eeeee naptınız peki?
- Sonra 10 ay olmasına karar verdik , daha etkili olur diye düşündük.
- Hımm anlaşıldı. Ben almıyım canım alerjik durumum var.
- Hahahaha.......
- Kızım böyle davet mi olur. Sabah sabah başka bişey bulamadın mı?
- Ben gerildim de , sıradan herkese bulaştırayım dedim.
- Aman ne güzel tam da adamını buldun canım. Hiç sevmem gerilmeyi....hiçç :P
- Hahahaha..
- Gülme cadı. Kabus musun sabahın bu saatinde . Gelemem davete filan. Bensiz devam edin.
Bensiz yürümez ki , ben biliyorum. Yaw bulamadım başka bi iş, istifa edemedim. Nankörlük etmek istemem ama stresi çok . Vıdı vıdı 200- 250 çocuk çekilmiyor ki hergün. Kendime ait bir işim olsa, fena mı olurdu?

Hiç yorum yok: