20 Ağustos 2007 Pazartesi

Yine kaybettim ...

Sanırım 7 yaşlarındaydım. Annem beni , evden biraz uzak sayılabilecek bir markete göndermişti. “Market” diyorum , çünkü gerçekten de bakkaldan markete ilk geçişin göstergesiydi “ordu pazarı”. Elime bir poşet vermişti. Bir de kağıt para. Sanırım 1000 liraydı. Büyük para olduğunu ve pembe renkte olduğunu anımsıyorum. Çocukluk işte ! ikisini de aynı elimde tutarak , sallana sallana , poşeti de uçura uçura markete gitmiştim. Ama hiçbir şey alamadan , eve gözü yaşlı geri dönmüştüm.
“Ben parayı kaybettim anneeee , elimde yokkk ” derken, bir yandan annemin üzüleceğini düşünüp , bir yandan da ağlıyordum.
Annem , üzülmüştü mutlaka ama beni daha fazla üzmemek için gülümsemişti. Daha dikkatli olmamı ve parayla poşeti ayrı tutmam gerektiğini söylemişti. Tekrar gönderdiğinde parayı nasıl sıkı tuttum anlatamam. Hala da sıkı tutarım :P Sanıyordum. Alışverişimi yapıp , gelmiştim.
Neden bu konu derseniz , dün bir anda , o güne dönüverdim.
Marketteyim. Küçük beyefendi okullu olacak ya, ona çanta beğeniyoruz. Teyzemiz de kesin emir verdi
“Ben alıcam, sakın almayın.
“Eh ! peki biz sadece beğenelim , sen gel al teyzesi”
Bu arada çantayı teyzemiz görsün diye resmini çektik , göstericez , işgüzarlık işte!
Resmi çektik , sorun yok , çanta gayet güzel ( bu arada spiderman’ den böyyk geldi ama ne yaparsın , sağlam yapmışlar , almasak kıyamet kopacak )
Neyse ordan ayrıldık , eve gelirken , başka bir markete girip acil bir şey alıp çıkıcam. Bu arada fotoğraf makinesinin çantasına bir miktar para koymuştum , onu alayım dedim. Bakıyorum yok , yok olamaz, düşmüş , bir anda şimşek çaktı , en son resim çekerken vardı , görmüştüm çünkü. Moralim bozuldu , az değildi çünkü….Çok uzun yıllar olmuştu para kaybetmeyeli….Ağlamadım ama , darbeyi iyi yedim doğrusu.
Şimdi durup dururken niye kaybolsun ki! , ona canım sıkıldı.
Eh ! geriye diyecek tek bir şey kalıyor, SAĞLIK OLSUN. Buradan da anlaşılıyor ki fotoğraf makinesinin çantası sadece makineyi korumak içindirrrr. Görüldüğü üzere parayı koruyamıyor ....
Metalik bir sesle düşünün: Tanımlanamayan nesne , dışarı atınız
Teyzesiiii , o çanta var yaa ! kendini ikiye katladııııı ne diyim :)

Hiç yorum yok: