29 Ağustos 2007 Çarşamba

GE-Lİ-YO-RUMMM....Gel-dimmm

Sanırım 1 haftalık bir ayrılık zor geldi sizlere di miii? Buraya yorum yazmak yerine telefon açıp dır dır başımı yediniz , mail attınız ya da msn' den not bıraktınız. Teşekkür ediyorum beni sevdiğiniz için , izlediğiniz için.
Karamsar halimi bırakıcam , söz veriyorum ! Hem yepyeni bir dönem başlıyor , enerjik olmalıyım , yapacak çok şey var ama değil mi? Değişik planlar yapıyorum , değişik kararlar alıyorum. Bakalım uygulamaya da koyabilecek miyim? Yaparız her türlüüü di mi ama?
Mesela bugün ne yaptım? Bilgisayarımı birazcık hafiflettim. Yaklaşık 25 Gb kadarcık :P Filmler, müzikler , resimler ve geçmiş yılların dosyaları , herşey ama herşey yedeklendi. Nasıl hızlandı ama görseniz , bende gaza geldim gördüğünüz üzere efem....
Eski ve kullanılmayan programların hepsi kaldırıldı , yenileri kurulacak , gerekirse de formatlanacak ve sonraaaaaa..........birlikteyiz......
Canım arkadaşımın başına gelenlerden sonra , yüreğim böyle bir acıya dayanamazdı . Kaç keredir uyarı aldım "yedekle artıkk " diye ... Sözünü dinledim bak. Uzatmalı tatilci seni ! Hem biliyor musun? Çatır çatır çatladım ben burda.....Benim için bir kez daha parasailing yap. Bensiz olmaz biliyorum ama :P

Hiç yorum yok: