28 Ocak 2008 Pazartesi

Bugün başlık yok....

Hafta sonunu saymazsam , bugün miskinliğin 1 . günü denebilir. Miskinlik diyorum çünkü , sabah annem aramasa belki de hala uykuda olacaktım . "Kızım bu ne uykusu öğlen oldu kalk hadi " dedi de aheste aheste kalktım artık. Yatmaktan belim ağrımış zaten . Fazla uykuya alışık olmadığımdan, beden tepki veriyor tabi. Oğlumda nasıl müsade ettiyse kıyamadı bana diyeceğim ama değil. En büyük zevki kalkıp sesssizce TV izlemek. O çoktan uyanmış meğer. Çünkü TV 'ye yasak koyacağım bir süre sonra bunu bildiği için , vaktini değerlendiriyor. Uyanık şey!
İlk işim perdeyi aralamak oldu . Bembeyaz bekliyordum ama yok. O kadar çok söylediler ki . "Dikkat kar geliyor ! " diye . Etkilenmişim işte. Gördüğüm sadece yağmur ve beraberinde poyraz ... Ortalık uçuyor yani... Deniz lacivert , üzeri beyaz köpük dalgalar , karşı tepeler sisli , koca koca kara bulutlar , ....Belli ki çok soğuk , pencereyi açmadım bile ...
Neyse kendime geldikten bir süre sonra arkadaşımı aradım . Bugün tayin işi belli olacaktı, eş durumu ile İzmir 'e gidiyor. Onun adına çok sevindim ama kendi adıma üzüldüm. Çok mu bencilce yoksa? Canım benim yaa.. O kadar alışmıştım ki ona . Göz göze gelip , ima ettiğimiz şeyi anlayıp ,attığımız kahkahalarımızı unutmayacağım. "Bugün yine çok şey kaçırdın "diyip bana verdiği entrikaları , ikimizin de bitmeyen diyetlerini ve daha bir çok şeyi...
Sonuçta ben insanlara zor alışırım ama alışınca da ayrılık çok zor gelir. Şimdi 2. dönem de olmadığını bilmek gerçekten zoruma gidiyor. Başka bir arkadaşım da " Sen hala istifa etmedin mi ?" diyip beni gaza getiriyor . Zaten pamuk ipliği ile bağlıyım, bahaneler arıyorum. Bu da tuz biber oldu.
Sevil'ciğime yeni görev yerinde ve hayatında başarılar , mutluluklar dilerim.
Not: Son aldığım habere göre Sibel 'in de tayini çıkmışş , bomba haberlerle hepimizi kırıp geçiriyordu , her günü olay olduğundan , yolunu 4 gözle bekliyorduk.
Sibel 'ciğime de yeni görev yerinde ve hayatında başarılar , mutluluklar dilerim.

Hiç yorum yok: