11 Ocak 2008 Cuma

Durdurunn benii....

Birinin beni ciddi anlamda durdurması gerekiyor. Küçücük bir parça çikolata gayet masum gibi görünüyor ama ..... İçimdeki canavardan habersizmişim meğer. Birazcık , birazcık daha derken , kocaman bir parça oldu. Yetti mi peki ? Hayırrrrr.....Eee sonra ne oldu?
Sonra dolaptaki Nutelleya saldırdım. Bıçağı daldırıp , şöyle bir doladım , attım ağzıma ..... Düşündüm de mutluyum evet çok mutluyum . Bir yerlerden "durr yapma" diyen bir ses var ama çok cılızzz , gücü yetmedi. Yada ben duymamazlıktan geldim. Yine yaptım , yine yaptım kavanozun dibi görünmeye başladı ki suçluluk duygusu çıka geldi. Nerdeydin o ana kadar sen ? Hesabını sormaz mıyım şimdi? Yerken iyiydi tabii , mutluymuş da , duymamış da....
Yedim valla ne olacak şimdi ? 5 tur fazladan koşsam işe yarar mı ki? Arada böyle duyarsızlaşıyorum işte , ciddi durdurun beni , yememeliyimmm......

3 yorum:

Adsız dedi ki...

HAAAAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRR!!!!!! YAPMAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! TAVSİYE: NE YİYECEKSEN ,ONDAN BİR PARÇA AL,BÜTÜNÜNÜ YERİNE KOY(MÜMKÜNSE ZAHMETLİ BİR YER OLSUN) TAMAMINI YANINA ALIP YEME. :)

Handan dedi ki...

Ama nurella da yediriyor kardeşim kendisini. Oh, afiyet olsun :)

Handan dedi ki...

nurella da neyse nutella nutella :D