30 Temmuz 2009 Perşembe

Yemişim yağları...

Dün yazdığım “ Yağları yakarken ” yazısındaki herşeyden vazgeçtim. Peki buna ne sebep oldu derseniz , aslında sadece bir kağıt parçasıydı. Yani “ Prospektüs ” diyebilirim.

Birkaç uygulamamda L-carnitinenin sıvı formunu kullandım ve gerçekten kendimi çok enerjik hissettim . Tadı aynı bildiğimiz pekmez gibiydi. Koyu renkli , yoğun ve çok tatlı bir sıvı . İçtiğin anda ağızda oluşturduğu kuruluk , aşırı su içme ihtiyacı oluşturuyor. Bu da gayet güzel , “ içim yandııı ” diye diye su içiyorsun. Buraya kadar herşey normal , sorun yok. Sıvı formu bitince tablet şeklindekini kullanayım dedim . Prospektüsü iyice okudum ve uyarılar bölümünde hoşuma gitmeyen birşey beni bunu kullanmaktan vazgeçirdi. Gerçi tamamen doz aşımı olduğunda ve böbrek yetersizliği gibi bir durumdan bahsediyordu ama bu sözden sonra doz aşımı filan bana hikaye...

Kanda Trimetilamin ve Trimetilamin-N-Oksit birikmesi nedeniyle uzun süreli kullanımı önerilmemektedir. Bu birikimin de idrarda , nefeste ve tende ağır bir "balık kokusu" oluşturmasından bahsediyordu . Bu bana fazlasıyla yetti de arttı bile. Koku konusunda aşırı hassas olduğumdan , bu asla dayanamayacağım birşey .
.
Ne balık gibi kokarım , ne de bu tableti çiğnerim. Doz aşımı filanda anlamam . “ Yemişim yağlarııı ” dedim ve vazgeçtim ...

17 yorum:

böcük dedi ki...

belki bu L-carnitine denilen şeyi vücuda doğal yoldan alabiliriz. Bir bitki falan aynı işleve sahip midir acaba

özii dedi ki...

** Böcükcüm , et ve et ürünleri ağırlıkta... Zaten çok da severim

Handan dedi ki...

Böyle şeylere hiç güvenim yok benim. Dengeli beslenme , bütün ihtiyacımız olan şey. Herşeyden yemeli ama abartmamalı.

serrose dedi ki...

ben de vazgectim :))almadan

hakan-can dedi ki...

Çok haklısınız,bencede balık gibi kokmayın,nasıl bişeymiş bu böyle,insan nasıl bunu kendisine yapabilir...?:))

manii dedi ki...

Canım kullanma böyle kapsüller falan ya sonradan başka bir yerimizden çıkıyor acıları,zayıflayacağız zayıf olacağız derken sağlımızı tehlikeye atıyoruz bilmeden bende başka bir hap kullanmıştım biliyorsun sonra idrar yollarımda ve böbreklerimde göstermişti zararını boşver yaaa ,gerçekten de yemişim yağlarııı :)))

Aşk Güneşi dedi ki...

Heee zaten biz mutluyuz ya yağlarımızla.Canım yaa yağlarım benim hiç yakarmıyım ben sizim annemmm....

özii dedi ki...

** Handancım katılıyorum, sadece hızlandırma düşüncesi içindeydim.

** Serrosecum vazgeç evet :))

** Hakan-can , var böyle insanlar ve o kokuyu iyi biliyorum. O yüzden de asla kullanmam.

** Manicim bu zaten zayıflama hapı gibi bişey değildi . Onlara da hep karşıyım . Sadece yağ yakıcıydı . Hala çok iyi olduğunu düşünüyorum ama yan etkisine dayanamam :))

** Aşkım güneşim canım , sabahları erken kalkta onları yürüyerek yakalım tembel şey seni :)) Hep yalnız yürüyorum:))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

almıyım bari...napalım.

Belgin dedi ki...

L Carnitin vücudun en cok koyun ve kuzu etinden saglayabildigi söyleniyor. Bu maddeyi uzun süre tablet ve baska bir sekilde vücuda verildigi zaman, vücut gidalardan L carnitin elde etme niteligini durdurabiliyorda. Onun icin birakalim bedenimiz kendi isini kendi yapsin:))
Seviyorum cadim seni

özii dedi ki...

** Alma tabii , içimden geldiği gibi yağ uğruna kokmayalım

** Belginim bencede bedenimi kendi halletsin. Yemişim yağını :))

funda dedi ki...

ye yağı boşver ya dışardan her takviye başka bir yeri kepaze eder :)

ilknur dedi ki...

Ohh be özicimm...Dün korkmuştum özii diyete başladı bizde yaptık çok fayda aldık.Şimdi dedim özzii yağ yakıyosa bizde yakalım..Ama cesaret edemedim..Şimdi okudum bu yazını rahatladım..Bende diyorum "yemişim yağlarııı":))))

SMİLENA dedi ki...

iyi etmişsin canım.herşeyi doğal yoldan almak gerek.iyi etmişsin....

Boogie dedi ki...

Öziicim boşver böyle şeyleri. Korkarım ben bu tür şeylerden ne olur ne olmaz. İyi yapmışsın kullanmamakla...

orkide dedi ki...

merhaba özlemcim,

bende bu ürünlerin sakıncalı olduğunu düşünenlerdenim. L-carnitin vucudumuzda olan yağların hcre içine girip sindirilmesinde görev alan bir madde. Fazla alındığında (dışarıdan hap yada sıvı olara) daha fazla yağ hücre içerisinde yakılıyor. Tamam bu raya kadar güzel ama bırakıldığında vücut kendini dengelemek için daha fazla depolamaya gidiyor. Bırakmaz almaya devam edersen de sonuçta yapay birşey böbreklerden atımı güçleşiyor. Bir arakadaşımda çok ilgilenmişti fizyoloji hocama sorduk, hiç tavsiye etmiyorum, zayıflamak için yapılacak tekşey boğazı tutup düzenli egzersiz yapmak dedi. Bence çok doğru. Sevgiler Orkide

Adsız dedi ki...

VALLA BURNUMA SENDEN GELSE GELSE ALAIN DELON PARFÜM KOKUSU GELİR:))