31 Ağustos 2009 Pazartesi

Mesai tatiliiiii...

Garip bir durumdayım , inanın hem yazmaya hem de yazıp yayınlamaya korkar oldum... Sanki ucunda ölüm var. Binbir şey birikiyor oysaki ama " yok yazamam" diyerek vazgeçiyorum. Öyle ki artık , merak edip telefonla sorar oldular " Nolduu iyimisin ? Neden bir süredir yazmıyorsun ? , hadi çok ara verdin " diye. Yaa iyiyim iyi olmasına ama her günümü rutine bağlayınca , yazma hevesim filan kalmıyor . Sürekli çok sıkıldım diyemem ya. Zaten yeterince geriliyorum , okuyanları da germeyeyim diye boşver diyip yazmıyorum. Nasıl olsa bu zincir kırılır , biliyorum.

Aslında benim için gerçek tatil yarın başlıyor , çocuklar gibi heyecanlıyım . Ne tatili mi ? Mesai tatili tabiki. ( aaa çıldırmış olmalı !) Yarın sabah kalkıp okuluma gideceğim ve güne değişik bir yerden başlamış olacağım . Ve nihayet 60 günün sonunda , sabah uyandığımda hiç birşeyi toparlamadan evden çıkmış olacağım. Dert değil , dağınık kalsın , gelince yaparım ama sabahları hep aynı şeyi yapıyor olmanın getirmiş olduğu o ruh hali beni bitiriyor. Ve belki de ilk kez bir yaz tatilinde bu kadar sıkıldım. Bir türlü geçmek bilmedi. Düşünsenize hergün aynı şeyleri yap yap yap nereye kadar , valla kusasım geldi artık. Tipik bir ev kedisiyken neredeyse ev fobisi geliştirmeye başlayacağım. Herkes sürekli bir şeyler istiyor ve bana " sen ne istiyorsun ? " diyen yok.
.
Ohh be yarın okulum açılıyor , yarın işe başlıyorum oleyyyy... Galiba ben hem okulumu hem de arkadaşlarımı çok özlemişim. Buna ne derler ? " Sıkıntısı başına vurmuş vah vahhh..." derler biliyorum. Diyin diyin içinizde kalmasın. Özlemişim çalışmayı ama evde değil...

17 yorum:

Muhabbet Çiçeğim dedi ki...

Canım meslektaşım, yarın mesai başlıyor. 2009-2010 öğretim yılı şimdiden hayırlı olsun. Öptüm.

ruhdagı dedi ki...

Yok kardeşim yok, çalışan kadınlar evde durunca bir zaman sonra kurtlanmaya başlıyor. İçten içe bir fıkırdama başlıyor ki sorma :)

İşe başlama keyfini yaşadığın bir işinin olması ne güzel.
Hadi kolay gelsin :)

Adsız dedi ki...

renkler o kadar parliyorki okuyamiyorum ...altlarda dahada kötü lütfen renklerinizi degistirirmisiniz....pardon sizin gözleriniz yorulmadimi allah allah

Belgin dedi ki...

Güzel kusum, o evde gecirdigin dönem, ruhunun birikenleri kusmasi icindi, simdi resetlendin ve yeniden baslamak icin enerji topladin:)) Hadi bakalim kolay gelsin örtmenim:)) Iyi calismalar:))
Bu siralar yine sabah 6-aksam 6 calistigim icin msne gelemiyorum ama bir ara ararim seni, konusuruz, özledim kizzz:))
Öpüyorum canim benim:))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

ömürsün ne diyeyim??
Ama daha erken değil mi okulların açılmasına zaman var sanıyordum?

özii dedi ki...

** Muhabbet çiçeğim teşekkür ederim sana da hayırlı olsun...

** Ruhdağı , haklısn valla , herkesi bir arada görünce yüzüm güldü hayata döndüm galiba :))

** Sevgili Adsız , önerin için çok sağol , biliyorum siyah sayfayı okumak çok zordur ama ben özellikle renkleri pastel kullanmaya özen gösteriyorum. Parlamasın diye.

Gözlerinize rahatsızlık vermek istemem ama yazılar beyaz olursa inanın daha çok parlıyor . Çok eski yazılarıma bakın onlar beyazdı.

En rahat okunan renk hangisi onu söyleyin en azındna onu daha çok kullanmaya özen göstereyim.

Teşekkürler , her şartta okuduğunuz için...

** Belginim çok sağolll. Resetledim mi yoksa daha çok gerildim mi görücez bakalım yansımalarını.. Evet bencede konuşalım...

** İçimden geldiği gibi , bize yok öyle 3 ay tatil öğrenci için geçerli o :)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Kolay gelsin şimdiden hocam...

özii dedi ki...

Teşekkür ederim Recep...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Arkadaşım evde olmanın ve rutinin insanı nasıl boğduğunu en iyi bilenlerdenim.İşin başlamasına sevindim bir de ben başlayabilsem:)
Sevgiyle ve kolay gelsin....

kubra zeynep kara dedi ki...

yazdıklarınız çok hoşuma gitti hocam:))

Adsız dedi ki...

yaaa olmaz ama ben müebbet tatil istiyorum...bu tatilden bişey anlamadık ki :(

bürge

özii dedi ki...

** Meleğim dilerim en kısa sürede sen de bir iş bulursun , ev bir yerden sonra ıhhıhhh....

** Kübracım teşekkür ederim ama sıradan şeyler işte...
Ayrıca da burada "hoca" yok. Özii'nin yeri burası :)))
Hem hoca nerede? .....

** Bürgemmmm bende müebbet tatil istiyorum ama interneti olan bir ada olsaaaa....

GüLCaN dedi ki...

yeni öğretim yılı hayırlı olsun özicim. bugün okulundaydın demek. ben bi gün gecikmei okudum. umarım bi nebze de olsa mutlu olmuşsundur. ev hanımlığı gerçekten çok sıkıcı ayrıca özel yetnekleri ya da bilgisi olan insanları bile köreltiyor. ben de sıkılıyorum çoook.. ama bloga da her gün bugün çok sıkılıyorum yazılmıyor... dediğin gibi yanii.. :S

Paşalı Taso dedi ki...

Yeni eğitim-öğretim yılın hayırlı olsun Özii...Sen birkaç gün sonra okuldan da sıkılırsın ya:)
"Herkes sürekli bir şeyler istiyor ve bana " sen ne istiyorsun ? " diyen yok." Hadi ben diyeyim bari"Sen ne istiyorsun Özii?"

Paşa dedi ki...

hadi hocam iyi dersler bol tempolu koşturmacalar:)

özii dedi ki...

** Gülcancım teşekkür ediyorumm. Denmiyor ama ben çok diyorum galiba :))

** Paşalı taso , ben ne mi istiyorum sadece bir adaya gitmek :)) Sessiz sakin olacak...

** Paşacım çokk teşekkürlerr...Bi de sabır lazım :)) Bunlar çok enerjik gelir şimdi :))

GeCe dedi ki...

hehe doğrusu 1 hafta evde kalınca bende aynen böyle hissediyorum sen iyi dayanmısın yaşasın iş