25 Ağustos 2009 Salı

Var da var...

Yapılacak hiç bir işim yokmuş gibi , tatildeymişim gibi görünüyor olsa da sürekli evin içinde sonu olmayan işlerle uğraşmaktan içime fenalıklar geldi. Hani diyorum ki , acaba şu okullar açılsa da işler daha mı planlı programlı yoluna girer ? Bilmiyorum. Zaten şu tatilden de nokta kadar birşey anladıysam arap olayım. Tatil olmuşuz ama isteğe bağlı ev hapsinde gibiyim :)) Sanki çalışırken kendime daha çok vakit ayırabiliyordum . Şimdi o da yok . Şu aralar kimselere çaktırmadan ıssız bir adaya kaçasım , hiç bir şey düşünmeden , sessiz , sakin kalasım , sadece denize giresim , yüzesim , güneşlenesim var. Yorgunum ben yaa , gerçekten çok yorgunum ve bu yorgunluk sinirlerimi daha da çok yıpratıyor.

Ve tüm bunlara rağmen yapılması gereken bir sürü iş var aklımda. Hepsi de evle ilgili , sıraya girmiş , benim keyfimi bekliyor , kimisi koştur koştur yapılıyor , kimisi sonra diyerek erteleniyor , kimisi de beynimi kurt gibi kemiriyor. Bunların dışında mimler var cevaplanmak istenen , ziyaretler var beni bekleyen , yazılar var düzenlenmek isteyen , başlanmış , yarım kalmış sonra kafa dağılmış , taslağa atılmış , unutulmuş olan . Herşeyden önce ben varım sakinleşmek isteyen . Var da var işte . Yine ne çok söylendim yaa... Ama ben bilirim içime ne volkanlar sıkıştırdım , lavları beni yakarcasına...

18 yorum:

funda dedi ki...

ya öziim biz şu lost adasına gitsek ne macera yaşarız ama :))
az kaldı az sık dişini :))

özii dedi ki...

bi kere bol bol çığlık atarız bak nasıl stres atılıyo :)))

SMİLENA dedi ki...

şu adaya bende gelsem olur mu??*
gel kız kaçalım beraber :))

özii dedi ki...

Kaçalım smii ...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

kaçalım ama bir adaya giderken yanımıza alacağımız üç şeyi unutmayalım...İşlemci,monitör,
klavye...

özii dedi ki...

valla işte buna çok güldüm ama şimdi onalrın 3'ü birarada olanları var :) hem hafif olurr...

manii dedi ki...

yapılması gereken işler bitince yenileri geliyor arkadan canım bu sıralar bende gerginim taşınacağız bir aya kadar hiçbirşey yapasım yok evde offff offff...

Adsız dedi ki...

tatil bitti yaaaaa :((( valla beni almadan gidersen o zaman bak "umrumun beşi" oluyor muymuş, olmuyor muymuş? :))

hamiş: bil bakalım ben kimim?

Aşk Güneşi dedi ki...

Adayamı gidiyorussss beni unutmayın Özii........

özii dedi ki...

** manicim yine mi canım yaaa , hay Allah ...

** Burgemmmmsinnnnn :) tatil böceği hoşgeldinnn

** Unutmam ama sessizce kaçcazz :)

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

şu yazdan bende birşey anlaamdım üstelik yorgunluk tavan.
Bi arkadaşım çok bunaldığında bir mağara bulun bana derdi içinde ayı olsada razıyım yeterki insan olmasın derdi.:)

Belgin dedi ki...

Özii, issiz ada bulan gören varsa haber verin diye bir kac yere yorum birakmistim, bulursak gel beraber kacalim kizzz. Ya ben issiz bir dag evinede raziyim yaa, bak bulurda benide almadan gidersen bir daha hic konusman seninle haberin olsun:Pp

Zuzuların Annesi dedi ki...

Adalardan bir yar gelir bizlereeeee:))

denizanasi dedi ki...

ancak bu kadar iyi beni de anlatabilirdin.. valla kaçasım var... çoook ...

özii dedi ki...

** Ufuk çizgisi ne kadar doğru söylemiş arkadaşınız bazen herşey fazla gibi...

** Gel Belginim gel ama farkettim ki kaçası olan tek ben değilmişim yaww. Herkes nereye böylee...

** Banucum bu kez giden ben olucam :) Adadan yar filan geldiği yok , yalanmış :))

** Denizannem sen de mii ? Napsak herşey bu kadar çok mu gelir insanın üzerine...

GüLCaN dedi ki...

ev işinin sonu yok. bütün gün kşturuyorum, akşam canım çıkmış oluyo ama bakıyorum hala yapılmamış bi sürü iş var. adaya giderken haberim olsun. o uçakta bulunmalıyım.. :)

Hapi dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Meleğin Dünyası dedi ki...

Arkadaşım ada fikri süper...
Yapılacak işler hiç bitmez sen kaç uzaklaş biraz onlardan.Kendine vakit ayır boşver iş-güç nasılsa yapılır.Sevgilerimle...