19 Ocak 2010 Salı

Başkası...

Başkası diyorum , çünkü sadece başkası yüzünden yaşanan bunca sıkıntıyı hiç kimse ama hiç kimse haketmedi...Hayat gayet sakinken , herkes kendi geçim derdiyle uğraşırken , o başkası gelip yaptığın tüm kaleleri yıkmaya çalıştı. Hemde hiçççç rahatsızlık hissetmeden sanki göreviymiş gibi. Kimsin sen ? Nesin ? İnsanları uykusuz bırakmaya , çaresiz bırakmaya mı adadın kendini ? Dost görünüp , sömürmeye mi geldin ? İnsanlığın yok mu ? Bir özürü , küçücük bir açıklamayı bu insanlara çok mu gördün ? Farkındayım hiç iç açıcı şeylerden bahsetmiyorum ama inanın bu aralar gündemim de hep bunlar var. İnanın sağlam insanı hasta eder , yataklara düşürür . Neler neler yaşatır... Yok yere başkasını düşünmek , onun yaptığı hataların bedelini ödemek , ağrıma gidiyor. Bunun dışındaki şeyler ise gayet sıradan ...Bazen küçük mutluluklarla gülümseyerek , bazen iş yoğunluğu ile geçerek ...

Düşünmeden alınan bir kararla tüm sevdiklerinin geleceğine kocaman bir soru işareti koyup zor durumda bırakmak da ayrı bir konu tabi . Neymiş , o an öyle gerekmişmiş , nasıl geleceği riske edebilirsin ki...Kim için , ne için ? Elinde güvendiğin neyin vardı ki ? Belki sen insanlık ettin ama o başkası insanlık etmedi. Uzunca bir zamandır işte bu korkularla baş etmeye , birbirimize destek olmaya , çözümler üretmeye çalışıyoruz ama başarılı olamıyoruz. Doluya koyuyoruz almıyor , boşa koyuyoruz dolmuyor . Düşünmemek elde değil.

İnanın , insanlar boş yere cinnet geçirmiyor. En insancıl duygularımızla bile bizi çileden çıkartacak kişilere , damarına damarına basıp kanının çekildiğini hissettirene bakmak lazım...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

geçecek öziim geçecek neler geçmiyor ki :(
sabır sadece sabır...

manii dedi ki...

canım herşey yoluna girecek biraz üzücek yıpratacak ama herşey yoluna girecek ne olur üzme kendini...sabretmek gerek ...funda'nında dediği gibi neler geçmiyorki...benden bilmen gerek...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öziim bende neler yaşadım biliyorsun.Hayat devam ediyor malesef yaşamaya mecburuz.Zamanla bazı şeyler yoluna girecektir.Canım benim Allah bir yol göstersin inşallah.

Handan dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca bi kere Can'ın bir arkadaşına kefil kredi alırken kefil olması geldi aklıma. Hayır ben de bankacıyım, onao kadar anlattım, cebinden çıkartıp eline veremeyeceksen o parayı kefil olmayacaksın kimseye diye... HAh.. Beni dinleyen kim. O insanlar ortadan yok oldular karı koca. Ödedik sonra biz de parayı paşa paşa...

Ne yazık ki hayatta böyle şeyler oluyor.

Umarım sıkıntın kısa sürede geçer Öziicim.

Bir Yastıkta dedi ki...

hoşgeldin canım yazdıkça rahatlıyoruz gerçekten

sıkıntılar hiç bitmiyor ama umarım çabucak sorun çözülür allah sabır versin canım GeCe

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ah öziciiiim, kiyamam ben sanaaa. ben de bu ara bıtbıt teyzelerin ofisini basip, pompali tüfekle hepsini katletme planlari yapiyorum. ama iste adi üstünde hayaaaaal:P ama hayali bile güzeeel.

sen güzel yüregini ferah tut, her gecenin bir sabahi vardir. buna inan ben sana inaniyorum. bir omuz istersen sümkürmeye, haykirmaya bir alo demen yeter.
canimsin sen hepsi gececek, su gibi akiiip gidecek...

Belgin dedi ki...

Öziim, umarim en kisa zamanda hallolur canim bu durumlar.. Allahim yardimciniz olsun bitanem.