24 Şubat 2010 Çarşamba

Eğlencesine...

Yaklaşık 5 aydır bir spor merkezine devam ediyorum. Ama inanın kilo vermek için değil , eğlenmek , hayata renk katmak için...
.
Zaten spora başlamadan önce , istediğim kadar kilo vermiştim ama yine de haftada 3 gün düzenli olarak yapılan sporun da , en az 4-5 kilo verdireceğini düşündüm . Verdirirdi de ama ne mümkün ??? Bir önceki yazımda olduğu gibi spora başladım başlayalı iştahım açılıp , tatlı düşkünlüğüm artınca , hiç kilo veremedim ama almadım da... Demek ki ancak dengeleyebilmişim. İşin zayıflama kısmını geçiyorum , çünkü benim önemli olan sadece eğlenmek ve stres atmak...
.
Eğlenmek diyorum çünkü spor merkezinde sadece kondisyon aletleri yok. Her ne kadar başlangıçta kondisyon aletleri olan salon aradıysak da , iş onlarda değilmiş . Hatta çok sıkıcı oldukları bile söylenebilir. Her gidişimizde 3 ayrı seans yapıyoruz. Önce stüdyoda step-dans sonra plates ve en son da kardiyo aletler... Step-dans kısmında inanılmaz keyif alıyoruz ve seansın en can alıcı kısmı olarak nitelendiriyoruz. İşimiz sadece step tahtasına inip çıkmak olmayıp araya dansında sıkıştırılmasıyla en çok enerji kaybettiğimiz ve en çok keyif aldığımız kısmı haline geliyor.
.
Ayrıca zaman zaman tai-chi ve yoga çalışmaları da yapıyoruz . Bir ara step-dansa ara verip modern dans çalışması bile yaptık. Koreografi çıkıncaya kadar epey umutsuzca tepinsekte , sonuç harika , yani öyle olduğunu söylediler. Kısacası odun halimizle birazcık esneklik kazanmaya çalışıyoruz hepsi bu , işin en zevkli yanı da bu olsa gerek :)))
Gülme krizleriyle , eğlence burda başlıyor zaten ...

12 yorum:

funda dedi ki...

ooo özim hem de 5 ay tebrik ederim istikrarına ben olsam bu kadar sürmezdi eminim, gerçi yanında arkadaşların varsa çok keyiflidir de tek başına vazife gibi gelir insana ki o da kasar...
Bu arada istediğin kiloya ulaştın ha bir kere daha tebrikler valla :))

özii dedi ki...

yok az daha var :)))

Zuzuların Annesi dedi ki...

Ah çok özenirim öyle arkadaşlarla güle oyanaya,hem spor yap hem kilo ver...Ne güzel Öziim:)
Bir alttaki postta okudum da ondan diyorum birazcıkta çikolatayı azaltsan sonuç süper olur eminim:)
Bu arada kendim için de;hocanın dediğini yap,yaptığını yapma desem anlarsın değil mi?:)
Hayırlı Kandiller canım...

özii dedi ki...

anladım anladım :)))
ben de öyle derim hep :))çaktırma

Paşa dedi ki...

hayırlı kandiller dilerim ....

özii dedi ki...

Teşekkürler paşam , herkese hepinize İYİ KANDİLLER ...

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah bak nasıl kıskandım şimdi..niye yaratamıyorum ben böyle bir fırsat of ki of

Katre dedi ki...

süper yaa:)) neşeli ortamlarda yapılan herşey harikadır:))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ne güzel olmuş Öziicim.İnsan spor yaptıkça, hareket ettikce kendini daha hafif ve dinamik hissediyor.Çok sevindim.Eğlenceli ve güzel vakit geçirip hem de vücudumuz için yararlı birşeyler yapmak fikri süper.Öpüyorum seni sevgiler...

GeCe dedi ki...

istikrarına ve enerjine hayran kaldım ne mutlu sana

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

spor aktivitesi in, go oynamak out...
tamam tamam oyle olsun :(

özii dedi ki...

go yu nasıl özledim sen biliyor musun?