Bilgisayarımı açmak üzere şarj adaptörünü fişe taktığımda içinden incecik "cırcır cırcır" sesler geldi. Sanki gece olmuş ve cırcır böcekleri içinde yürüyüşe çıkmışsınız gibi. Tabiki çıkan bu ses ne kadar romantik bir ortam oluşturmaya çalışsa da , bilgisayarımı çalıştırmam için beni yeterince etkileyemedi. Sonunda "cazır cuzur patt çatt" gibi seslerin çıkması riskini göze alamazdım , ya da tamamen kararmış bir ekranı. Bu durumda sadece 55 dk.cık kadar bilgisayarımla başbaşa kalabildim sonra 3-4 gün kadar birbirimizden ayrılmak zorunda kaldık.
Bu arada servis vs. gibi gerekli görüşmeler yapıldı ve bekleme süreci başladı. İlk kez sorunsuz bir hizmetle karşılaştığım için de hp 'ye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Garantinin bitmek üzere olduğunu düşünüyordum ki , öncelikle bu konuda yardımcı olarak bitmemiş olduğunu söylediler sonra beni ilgili servisle görüştürüp problemi dinlediler ve adresimi alarak 3-4 gün içinde yeni adaptörüme kavuşabileceğimi söylediler . Yani inanılmaz bir şekilde kolay oldu , ben bile anlayamadım.
.
Her an aksiliklerle karşılaşmaya kendimizi o kadar alıştırmışız ki , bazen olması gereken hizmete bile şaşırabiliyoruz. Çünkü satış sonrası hizmet , bizde gerçekten büyük bir sorun. Ürünü satana kadar canım cicim , satış sonrası olan herşey de , nedense ya kullanıcı hatası ya da bir şekilde garanti kapsamı dışı olur. Bir de üstüne üstlük ters , ilgisiz , suçlayıcı ifadelerle karşılaşılınca , alınan ürünü kafasında parçalama isteği doğar insanın içinde. O yüzden fazla kolay oldu gibi hissettim. Kargo kapıya geldiğinde sadece imzam karşılığında bilgisayarımla tekrar bağlantıya geçebildiğim için de çok mutlu oldum.
4 yorum:
:)) Bilgisayarina kavustuguna sevindim, hadi bakalim hayirli ugurlu olsun:)
Güle güle kullan şekerim...
*Belginim teşekkür ederimmm
* Aşk güneşime de gerçi her anını biliyorsun ya :))
Bi de en çok şunu tekrar eder servisler ''bu arıza garanti kapsamında değil''çoğu zaman anlamakta güçlük çekerim.Ne mutlu size sorunsuz halletmişsiniz
sevgiler
Yorum Gönder