
Bu arada servis vs. gibi gerekli görüşmeler yapıldı ve bekleme süreci başladı. İlk kez sorunsuz bir hizmetle karşılaştığım için de hp 'ye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Garantinin bitmek üzere olduğunu düşünüyordum ki , öncelikle bu konuda yardımcı olarak bitmemiş olduğunu söylediler sonra beni ilgili servisle görüştürüp problemi dinlediler ve adresimi alarak 3-4 gün içinde yeni adaptörüme kavuşabileceğimi söylediler . Yani inanılmaz bir şekilde kolay oldu , ben bile anlayamadım.
.
Her an aksiliklerle karşılaşmaya kendimizi o kadar alıştırmışız ki , bazen olması gereken hizmete bile şaşırabiliyoruz. Çünkü satış sonrası hizmet , bizde gerçekten büyük bir sorun. Ürünü satana kadar canım cicim , satış sonrası olan herşey de , nedense ya kullanıcı hatası ya da bir şekilde garanti kapsamı dışı olur. Bir de üstüne üstlük ters , ilgisiz , suçlayıcı ifadelerle karşılaşılınca , alınan ürünü kafasında parçalama isteği doğar insanın içinde. O yüzden fazla kolay oldu gibi hissettim. Kargo kapıya geldiğinde sadece imzam karşılığında bilgisayarımla tekrar bağlantıya geçebildiğim için de çok mutlu oldum.
4 yorum:
:)) Bilgisayarina kavustuguna sevindim, hadi bakalim hayirli ugurlu olsun:)
Güle güle kullan şekerim...
*Belginim teşekkür ederimmm
* Aşk güneşime de gerçi her anını biliyorsun ya :))
Bi de en çok şunu tekrar eder servisler ''bu arıza garanti kapsamında değil''çoğu zaman anlamakta güçlük çekerim.Ne mutlu size sorunsuz halletmişsiniz
sevgiler
Yorum Gönder