21 Ağustos 2010 Cumartesi

Nerelerdeyim ben ?

Nerelerdeyim ben yine ? Koptum gittim buralardan , farkındayım. Şimdi ver bakalım hesabını öziicim ? Yine boşladım herşeyi ...Oysa ne güzel , tam çizgiyi yakaladım diye düşünürken , yine ne takip edebildim , ne de yazabildim. Araya giren can sıkıcı şeyler mi oldu ? Hayır , olmadı . Tatile mi gittim ? Hayır , kıpırdamadım bile . Yani , hiç bir şey olmadı. Sadece bilgisayarımla biraz aramı açtım , hepsi bu. Ama iyi de oldu , çünkü bol bol düşünme fırsatım oldu , olumlu , olumsuz , iyi , kötü , güzel ve çirkin olan herşeyi...

En azından üzerimdeki o ağır havadan kurtulduğumu ve hafiflediğimi hissettim. Çünkü çok uzun zamandan beri , inatla kendimi üzdüğüm bir konuyu kafamda yok ettim . Yani ettiğimi düşünüyorum. Hiç kimseye faydası olmayan , defalarca üzerini örtüp her defasında yine yüzeye çıkarttığım , beni yerden yerde vurmasına izin verdiğim bir düşünceyi... Biliyorum , çoktan yok etmem gerekirdi ama sanırım ancak büyüyebildim. Ve bu nedenle de bazı konularda farklı bir bakış açısı geliştirmeye karar verdim . Hayat bir kere yaşanıyor ve üzülmeye de değmiyor. Etrafımızda bunun binlerce örneği varken , ben de ki bu inat hala niyeyse ...

Şimdi çok daha rahat olduğuma göre , karamsarlığımı mümkün oldukça bir kenara bırakarak , daha pozitif olmaya çalışarak , içimden geldiği gibi devam ediyorum. Sadece yazıp yazıp attığım taslakları bile düzenlesem , en az bir sene rahat ederim gibime geliyor . İyiyim gerçekten çok iyiyim :)))

7 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

heyoooo, özi geri dönüyooooor. cıvıl cıvıl, kıpır kıpır, heyooo, heyooo:)))

özii dedi ki...

Ebet ebett dönüşüm muhteşem olcak dermişim :)))))

Ayşemm ben goyu özledimmm amaa. Şu toplantıların gün tarih vs bişeylerini mi değiştirsek napsaakk :))

beenmaya dedi ki...

olmadığın zamanların üzerine ben iyiyim, gerçekten çok iyiyim diye geliyorsan eğer işte bu gerçekten güzel bir şey :))

hoş geldin :))

özii dedi ki...

Sende hoşgeldin sevgili beenmaya , teşekkür ederim.

Bilmem ki şimdilik böyle hissediyorum geçmez umarım :)))

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Hoşgeldiiiin;
böyle güzel güzel ve rahatlamış bir şekilde geldiğini görmek süper:) iyiki geldin. Bazen bilgisayarla arayı açmak iyi oluyor. Bende yapıyorum ara ara neden yokken yazmıyorum kendimle kalıp içimden savaş veriyorum sonra toparlıyorum ve öyle yazmak gerçekten daha güzel oluyor.bütün karamsarlıklar uzak olsun senden çoook uzun bir süre:)mutlu kalmaya devam et. yeni yazılarını heyecanla bekliyorum.Kocaman sevgiler

özii dedi ki...

Tuğbacım sende hoşgeldinn , çok teşekkür ederim .

Adsız dedi ki...

Hadi gözün aydın diyelim :))