26 Temmuz 2010 Pazartesi

Keşke gelebilseydi ...

Kaza işte , hem de görünmez kaza dediklerinden... Gerçekten öyle çok içim acıyor ki , sürekli nasıl olur hep bunu düşünüyorum. Ve biliyorum ki çok daha kötü sonuçlara neden olabilirdi . Yine de çözümü olmayan bir şey değil ama insan “ Neden olsun ”da kalıyor ...
.
Küçük beyimiz dün babasıyla beraber havuza gitti. Yüzecek , eğlenecek , haklı olarak çok da mutluydu. Taa ki eşim beni arayıp , arkadan ağlayan oğlumun sesini duyana kadar... Yüreğim ağzıma geldi. Ve sakin sakin konuşmaya çalışan eşimi dinlemeden “ noldu nolduu çabuk söyleeee ” diye panik oldum. Havuza dalınca sen git , karşı duvara çarp , önden 2 dişin ucunu kır , çık. O orada ağlar , ben evde ağlar. 15 dk.' lık yol sanki 2 saat gibi sürdü , bir türlü gelemediler. Evin içinde bir sağa bir sola , geçmek bilmedi o anlar geçmedi...
.
Biliyorum kendimi tutmalıyım “ Halledilir oğlum , ne olur üzülme” diyerek destek olmalıyım ama ne mümkün ? Bu yaşta sağlam dişin kırılsın , yerine dolgu mu , kaplama mı yapılır yoksa başka birşey mi yapılır bilemiyorum sadece ağlıyorum. Allah beterinden korusun dedim defalarca , düşününce aklıma neler neler geliyor ama çok üzüldüm , içim acıdı işte. Daha dün dedim “ Dişlerine iyi bak onların yerine yenisi gelmez , çok önemli ” diye . Ve bugün bana diyor ki “ Niye sanki 2 tanecik hakkımız var ki , niye 3 tane çıkmıyor ? Bu vücut bunu düşünmüyor mu ? Keşke yerine yenisi gelseydi " diye ağladın ya , bittim annem ben , bittim. Keşke gelebilseydi , inan senden daha çok isterdim. Sonradan beni rahatlatan tek şey diş hekimimizin “ ben hallederim benim kızımında kırılmıştı ” demesiydi.

13 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

oyyy, cok gecmis olsun. onun tatli yanaklarindan op benim icin, giden iki dis olsun, uzmeyin kendinizi. havuzda kizlar nazar degdirmistir yakisiklima:))

pinomino dedi ki...

Ozicim çok üzüldüm:( Ama bununla atlatmışsınız moralini bozma. Teknoloji ilerledi, bu durumu halleder iyi bir hekim. Geçmiş olsun çok.

İlknur dedi ki...

Özicimm çok geçmiş olsun.Daha kötüsüde olabilirdi Allah Korusun.Buna şükür..

Aşk Güneşi dedi ki...

Canım benim yakışıklı oğluşum çok geçmiş olsun arkadaşım allah beterinden korusun ....

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bununla gelmiş geçmiş olsun Öziicim.Allah beterinden korusun.Ama insan üzülüyor tabii.Keşke yerine yenisi çıkabilse, Keşke yapılan hataların kazaların telafisi mümkün olabilse.Öpüyorum Egecimi çook geçmiş olsun....Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Geçmiş olsun Özii yaa..:((
Yapılacak bişey var mı?Dur içim rahat etmedi arıyorum.

özii dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim .

Handan dedi ki...

Geçmiş olsun Öziicim. Merak etme benim ön dişimin neredeyse yarısı kırılmıştı, öyle bir dolgu yapmıştı ki doktor hiç belli olmuyordu.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım;
çok çok geçmiş olsun..hekimin öyle demesi süper olmuş insann içi rahat eder tabi. neyseki böyle atlatmış allah korumuş.sen de üzme kendini.hemencik yapılır o güzel dişler de inşallah geçer gider bu üzüntüleriniz.umarım çok canı da yanmaz..öpüyorum kocaman..sevgiler

Ebruli dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Kuzenimin de 10 yaşındayken düşünce ön 2 dişi kırılmıştı. Vidalı olarak kırılan yere dolgudan diş yaptılar. Kendisi şu anda 30 yaşında hala kullanıyor. Allahtan çaresi olan bir şey . Üzme kendini..

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok geçmiş olsun...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Günaydın,sabah sabah sana uğramak istedim.Burcuyu dinlemek iyi geldi bu arada...

özii dedi ki...

hoşgeldin canım özlemiştim seni geliyorum artık...