18 Temmuz 2010 Pazar

Orada kalmak istiyorum...

Sıcak milletin başına geçmiş , yer , mekan , pislik , mikrop filan dinleyen yok. Ne kadar isterdim onlar gibi düşünebilmeyi , bu sıcakta kendimi o denize atabilmeyi. Ama göz göre göre bunu yapamıyorum . Bana da tuhaf gelen , onlar nasıl göremiyorlar ? Yoksa önemsemiyorlar mı? Normal zamanlarda bile , “ buradan biraz denizi seyredeyim ” diyemeyeceğin kadar kötü bir yerde , binlerce çöpün üstüne yaymışlar havluları , bulanık , dalgalı , yosun ve çöp dolu sulara bırakıvermişler kendilerini. Diyorum ya , ne kadar pis olursa olsun boş yok !!! Her yer dolu.

Bakımlı plajlarımızda var , ücretli girişler , ince kum , şemsiyeler , şezlonglar , aynı tatil formunda ama ya deniz ? Pis kardeşim pis işte. Koskoca fabrikanın atıkları koca bir boruyla açıklara gidiyor. Açık da ne kadar açık ? Geri gelmiyor mu sanki ? İlçe'nin de tüm atıkları oraya veriliyor. Ve gayet de net görünüyor . Ama bizim insanımızda hep şu vardır ; “ Bize bişi olmaz mantığı ...” Dilerim olmaz ama sonra soluğu hastanelerde alıyorlar ... Bir de “ neden oldu anlamadık ” diyorlar. Şimdi ben bunları hem kıskandım hem de hiç kıskanmadım .

Ama bildiğim tek bir şey var , ben denizi çok özledim , görmek , bakmak , o havayı koklamak inanın kesmiyor artık. Ve yukarıdaki resime gitmek istiyorum ve hatta hep orada kalmak .... Gelmek isteyen ?

13 yorum:

Biraz dedi ki...

Hakikaten ben de sasirmisimdir o goruntulere, deniz berbat kokar abiler ablalar sapada supada ciglik cigliga eglenirler...

Her sey karmasa nedense!
:(

Aşk Güneşi dedi ki...

Katılıyorum canımcım.Bende bu gün aynı manzarayı gördüm cidden durum vahim.Resmen pisliğin içinde yüzüyorlardı.Ben de senelerdir burada denize giriyorum ama pisliği görünce giresim gelmiyor.Özellikle bu yıl daha berbat.Sen gideceğin o deniz kenarından bizede yer ayırt daha fazla sabrım kalmadı been yüzmeek istiyorummm......

özii dedi ki...

* Kesinlikle katılıyorum sevgili Biraz , her şey karmaşa ...

Bende hep derim ki acaba ben mi eğlenmeyi bilmiyorum :))

özii dedi ki...

*Ah Aşk güneşim ahh!
Bi gidebilsem o resime çıkarmıyım sence :)))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

öziiim, iki hafta sonra seni de goturelim istersen. biraz tas toprak, biraz deniz. böcüüm beni kumsali olan bir yere goturecek kale yapabileyim diye:) gel kumdan siginak yapar, icine gireriz kimse bizi bulamaz :))

özii dedi ki...

*Frambuazım evett bende bendeee ben hiç yaramazlık yapmam :)))

Handan dedi ki...

Bir tarafım yemyeşil bir tarafım masmavi olacak. Bir de ekecek küçük toprağım olsun. Oh...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

teşekkürler uyarı için kontrol ettim linkler sapasağlam çalışıyor :))

sevgiler.

özii dedi ki...

** olsun Handanım seni mi kırıcam o işlerle sen ilgilen:))

** Kelebek diyeti gerçekten ben linki çalıştıramıyorum adresi googledan da aradım hep hata veriyor acaba ben de mi sorun var ? :(

Unknown dedi ki...

beeeeeeeeeen :) al götür beni buralardan :)

Adsız dedi ki...

Öziii umarım beni de görmemişsindir:(
Çünkü ben de oradaydım...Malum pisliğin içinde hem de kızımla...
Gözlemlerine sonuna katılıyorum.
Hani insanın yanlış olduğunu bile bile yaptığı şeyler var ya bu da onlardan biri...
SAna tavsiyem sabah saat 8 -9.30 arası temiz oluyor girebilirsin...Yani hiç yoktan iyidir.

özii dedi ki...

** Fundam ne demek hadi gidiyoruzz :)))

** Paşalı tasoooooooo , sana inanmıyorum yaa , şaka yaptığını söylee lütfennn ...
Defteciğime kıyamam ben yoksa sen git kime ne :)))

Mutluanne dedi ki...

Benimde ordaki resme gitmeye ihtiyacım var gerçekten varmı öyle bir yer acaba... sevgiler