12 Temmuz 2010 Pazartesi

Uyandırana bak !

Sabahın ilk ışıklarıyla beni uyandırmayı başardılar ya , gerçekten tebrik ediyorum. O saatte başıma kim gelse , hiç bir şekilde uyandıramaz ve bu kadar da sinir edemezdi. Uyumak istiyorum , bırakınnn , gidin başımdan ” der , kızar , sinirlenir ama bir şekilde mutlaka döner arkamı uyurdum. Ama bunlar ne laftan anlar , ne sözden... Elimi sallarım gitmez , yüzümü kaparım gitmez , döner durur yer değiştiririm , gitmez. O küçücük ama korkunç rahatsız edici sesleriyle kulağımın dibinde vızıl vızıl döner dururlar.
.
Huzurumu kaçırdılar bir kere , kim yatabilir ki o andan sonra. Herşey beni uyandırıncaya kadardı . Ne oldu , ne geçti elinize ? Size kahvaltı sofrası filan hazırlayacak değildim herhalde. Bütün gece bir yere yapışıp orada sessizce kaldınız ya , kaldınızda bulunduğunuz yeri de benek benek kirlettiniz ya , yetmedi mi ? Neden sabah olunca tepemde beni sinir etme derecesine getirecek kadar dönüp durdunuz ki ? Benden ne istiyorsunuz ? Pis yaratıklar işte pisss...

Şimdi elime bir şey alıp , bu sinirle size saldırmam mı ? Dışarıya atabilmek için elimden geleni yapmam mı ? Ne kadar başarılı olurum bilemem ama aynı şeyi yarın sabahta yapmanıza izin veremem. Zaten hep en olmadık yerlerde musallat olursunuz. Hem uykumun en tatlı yerine ettiler , hem de yazı yazdırttılar yaa , daha ne diyim ...Sevmiyorum sizi...

6 yorum:

sufi dedi ki...

Sinek küçük mide bulandırır derler ya, sinek küçük ama iş başarmışlar işte, yine de aferin onlara.

özii dedi ki...

ama Sufim insaf yaa ..
saat 06:09 du :(

Handan dedi ki...

En son İstanbul'a gittiğimde beni de serçeler delirtmişti. O çok sevdiğimiz kuş sesleri sabahın beşinde çılgın bir koroyla hiç çekilmiyordu :D Yastığı kafama çekmiştim en sonunda. Ama onlar yine de sevimliydi tabi :D

İlknur dedi ki...

Ne sinir bişey bu yaa...Evdede en çok beni yerler..Sağolsun bulunduğumuz ortamdada kimseyi yemez beni yerler..Nefret ediyorum yaa:))

Adsız dedi ki...

ama zavallıların ne suçu var?sen bu kadar tatlı olmasan kim gelir sana ?bende sinek olsam sana konardım hayret bişisin.suş sineklerinmi şimdi yani

zuzuların annesi dedi ki...

Vızzzz vızzzzz vııızzzzzzz:))))))