22 Temmuz 2010 Perşembe

Meğer onların da duyguları varmış ...

Nereden bilebilirdim ki ? Ben sadece düşünüyordum . Negatif enerjimi hissedebileceği hiç aklıma gelmemişti. Meğer onların da duyguları varmış ve hiç hafife almamak lazımmış. İşte böyle yarı yolda bırakırlar da , umurlarında bile olmazsın. Bunu bir kez daha öğrenmiş oldum. Olmuştur bu tarz ufak tefek şeyler , ama anında ilk kez oluyor...

Dün biraz can sıkıntısından biraz da zorunluluktan (hani aç kalmamak adına) , kalkıp birkaç çeşit yemek yapayım dedim. Yemekleri hazırladım ama içim rahat etmedi bir de fırına kek atayım diye düşündüm. Malzemeleri hazırladım ve tek tek ekleye ekleye çırpma işine başladım, en son unu eklerken aklımdan geçenler aynen şöyleydi.

Hey gidi uyduruk mikser , sen hep işimi kolaylaştırdın ama ben seni bir türlü sevemedim . Amma da sağlammışsın , bir türlü bozulamadın gitti . Off off ... ” diye düşünürken birden “ vıjjjjj vıjjjjjj ” diye bir sesle mikser durdu. Gerçekten öylece durdu ...

Hahahaha... “ şaka gibi ” dedim. Mikserin çırpıcı uçları çıktı , düğmesi artık boşa basıyordu . Çıkarttığı garip ses , çok içerlediğinin bir ifadesiydi aslında... Söktüm bir daha taktım , denedim , tık yok. Yine aynı titrek ses “ vıjjjjjj.... ”

Hımm öyle mi alıngan mikser , o halde bende bileğe kuvvet diyerek kendi işimi kendim hallederim. Biliyor musun hiç üzülmedim . Ama nasıl oldu da bu kadar duygusal davranabildin anlayabilmiş değilim .

Sonra durup düşününce “ offff ” dedim yaa “ Niye ben o an , aklımdan başka şeyler geçirmedim ki ? ”

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Al sana dilek kapılarının açık olduğu vakit dilenebilecek nadide dilek ah be öziim :)

özii dedi ki...

Sorma bee Fundam neler kaçırmışım , bir miksere kurban gitti offfff ki ne offff...

öykü dedi ki...

:) ben de yapıyorum bunu zaman zaman

esyalara varlıkmıscasına yaklasmak:)

ay ıyı deglım sanırım:)

Handan dedi ki...

:D

Geçen de ben de bişey dileydiydim de böyle olduydu ama neydi o hatırlamıyorum şimdi. Ay bunuyorum artık Öziicim :(

özii dedi ki...

** Öyküm bende mi iyi değilim yanii nasıllll ? :))))

** Handancım ona bunamak demeyelim önemsizmiş kayda geçmemiş diyelim ne dersin ? :)))

Bay Klavye dedi ki...

İyiki varsın bilgisayarım, internetim..yavaş olsanda can sıksanda seviyorum seni sakın bozulma :)))

özii dedi ki...

** hahaha bak bu çok iyiydi bay klavye...
Defalarca bende söylenmiştim bilgisayarıma. Geçici olsada hemen düzeliyordu . Değiştirmemden çok kortuğu zamanlar oldu. Taa ki çok ısrar edinceye kadar :)) teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Eşyalara duygusal yaklaşmak ...hımmm..Öziiii iyi misin sen?

özii dedi ki...

heyy Paşalı taso , geçen gün ilk televizyonum bozuldu diye facede ağlayan kimdiii sorarım sana:)))))

SMİLENA dedi ki...

alemsin şekerim....benimkide bozuldu bozulacak.
başka bişey dileseydin olurmuydu bilmem .hep aksilikler bulur bizi ...

özii dedi ki...

** smicim bilmiyorum ki olurmuydu acaba ?

Adsız dedi ki...

Şİmdi mutluyum ...Çünkü Tv'mi yaptırdım ..Yani plazma almaktan şimdilik kurtuldum.Herhalde arkadaşların duaları kabul oldu sanırım:)İstersen miksere de bir dua edelim :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

benim de sevmediğim bardaklarım kırılmaz, aletlerim bozulmaz, elim atmaya da gitmez sağlam olduklarından...cok ilginç bir tesaduf olmuş:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

benim de sevmediğim bardaklarım kırılmaz, aletlerim bozulmaz, elim atmaya da gitmez sağlam olduklarından...cok ilginç bir tesaduf olmuş:))

Adsız dedi ki...

Dualarının kabul olacağı bir gün müş.yelken33