15 Temmuz 2010 Perşembe

Adam gibi çalışın adam !!!

Gerçekten çok komiksiniz. Nereden neler uyduruyorsunuz ama yine de tutturamıyorsunuz. Beni nereden , nasıl buldunuz bilmem. Kim verdi o adresi size ?

Hiçbir şey beklemediğim bir anda kapı çaldı , baktım kargo. Ne işim olur beni kargoyla , birşey beklemiyorum ki...Herhalde yenilenmiş bir kredi kartıdır diye düşünüp , açtım kapıyı ...
.
* Özii siz misiniz ? Evet buyrun benim .
* Falanca özii kim peki ? Tanımıyorum ama benim soyadım , o değil.
*Hımm ama adres burası , herhalde soyisim yanlış yazılmış. Olabilir dedim. Nereden geliyor?
* Bankadan , nedir bilmiyorum. ??!!?? biraz korku , endişe dolu bakışlarla “ Ahh ! dedim ahh! kahretsinnn , sonunda bulaştırdılar bizi ”. Bir anda canım sıkıldı , aklımdan binlerce şey geçti . Ama düşündüğüm şey değilmiş , rahatladım. Zaten o böyle gelmez ama anlık düşünceler işte. Hani yapılan iyiliklerin bedelini sana ödedirler ya öyle bir şey sandım açıkçası...
.
İşin komik tarafına gelince , poşetin üzerinde 2 farklı yerde adım yazıyor . İkisinde de isim aynı , adresler aynı ama soy isimler farklı ... Nasıl oluyorsa artık. Kargonun poşetini çıkarttım , içinden bir zarf daha çıktı. İçinde bambaşka bir adres yazıyor pes artık. Ne manyak bunlar . Kim verdi bunu kargoya ? Neye göre verdi ? Zarfı hiç mi okumadı mı ? Hadi okumadı diyelim beni nereden buldu ? Bir de üzerine post-itle adresimi iliştirmişler , onun da yarısı doğru yarısı yanlış . Mahalle aynı , apartman aynı , blok yanlış , daire yanlış ... Ve gerçekten gitmesi gerek adres bana çok uzak . İlçeler farklı herşeyden önce. Neymiş , kızcağız konut kredisi kullanmış , TEMA ' da onun adına bir fidan diktikleri için teşekkür belgesi göndermiş.

Ben de şimdi bu zarfı açtığım için hem özür dilemek , hem de sertifikayı sahibine göndermek görevini üstleniyorum. Sadece bankanın yüzünden. Yapamadıkları işi bana yıktılar . Bana mı güvendiniz ? Adam gibi çalışın adam !!! Size diyorummm size...

8 yorum:

Aşk Güneşi dedi ki...

Bir gün normal bişey olsa şaşırcam ya hepmi bizi bulur pees!

özii dedi ki...

çekim gücü olsa gerek hahaha :))

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Bazen öyle şeyler oluyorki , pes diyorsun :) Bir yerde hayatın süprizleri olarak bakalım bunlara :)

özii dedi ki...

Teşekkürler eserce, süpriz olsun tabiii...

pinomino dedi ki...

Belki de o kızla arkadaş olursun oziii:))) Belki onunla tanışman gerekiyordur da evren ancak bu şekilde karşılaştırmıştır sizi:D

sufi dedi ki...

Güneş tutuldu böyle oldu galiba!

özii dedi ki...

kimbilir inanırım böyle şeylere

Handan dedi ki...

:D