28 Ağustos 2010 Cumartesi

Şok haber !

Aslında çok kararlıydım bu tarz şeyleri yazmamaya...Ama o kadar büyük bir şok yaşadım ki , tarifi mümkün değil... Donup kaldığımı , gözlerimden boncuk boncuk yaşların akıp gittiğini ve bir süre sonra kendime geldiğimi hatırlıyorum. Sevdiğim , güvendiğim , dünya tatlısı iki mükemmel insanı kaybettim . Hatta tek ben değil , bütün Bursa kaybetti desem bile az gelir , biliyorum.

Yıllarca aile diş hekimliğimizi yapmıştı , daha geçenlerde oğlumun diş problemi için ağlayarak kendisine telefon açtığımda beni sakinleştirmişti. " Sen hiç merak etme " demişti. Çünkü en iyisini yapardı biliyorum . Hakan Özdündar' dı o , ama artık yok. Sevgili eşi Nuray Özdündar , diyetisyen . Sağlıklı beslenme konusunda öğrendiğim herşeyi borçlu olduğum tek kişi. Maalesef artık o da yok... Öyle acı , öyle zor ki bunu söylemek , aklıma geldikçe "şaka olmalı bu" diyorum. İnanmak istemiyorum.

Bursa'nın incisi olan bu iki güzel insan , trajik bir trafik kazasıyla hayatlarını kaybettiler. Ve ani ölümleri beni de tüm sevenleri gibi şoka soktu. Hani ölüm vardır kendimizi alıştırdığımız , beklediğimiz ama yine de kabullenemediğimiz . Çünkü ne şekilde olursa olsun sevdiğini kaybetmek zordur . Ama beklenmedik anlarda yarattığı şok etkisi çok farklıdır. "Hayır" dersin "hayırrr" Bu konuda çok haber yayınladı. Ben de daha fazla ayrıntıya girmek istemiyorum çünkü yeterince üzgünüm. Hani konuşamazsınız ya , boğazınız düğümlenir kelimeler biter ya... Bitti işte.

Söylemek istediğim tek şey , onları çok seviyordum . Ve eksikliklerini hissedeceğim bu iki güzel insan için mekanları cennet olsun diyorum. Allah kızları Ece' ye de bol sabır , sağlık ve ömür versin. İyi ki tanımışım onları ama çok zor yaa...

9 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öziicim, başınız sağolsun.Üzüldüm şimdi gerçekten trajik olmuş ölümleri...
İnsanın aklına gelmez tatile gitmişler şimdi okudum.Allah yakınlarına sabır versin.

beenmaya dedi ki...

ne denir ki böyle bir durumda başınız sağolsun. kmekanları cennet olsun. kalanlara sabır dilerim.

SMİLENA dedi ki...

inanmıyorum özii.şaka olduğunu söyle.şimdi gözümün önünde dünya tatlısı Nuray hanım.Ah çok çok üzgünüm.ne zaman olmuş bu.yeni mi.ay şoktayım...

Unknown dedi ki...

ne denir ki öziim of ki ne offfff
Allahım geride kalan kızlarına sabırlar versin yardımcısı olsun günahları af olsun inşallah ...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Allah Rahmet eylesin, bugün gazetede okumuştum haberi. Allah kızlarına, sevenlerine sabır versin

özii dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar amin...

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Fena oldum!Oldum olası bu haberleri görmezden gelirim ama şimdi fena oldum!Allah rahmet eylesin...Dilerim yattıkları yerde kızlarına ömür verir Yaradan!Başınız sağolsun...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Özlem çok şaşırdım.Ben de tanımıştım Hakan beyi işinin ehli çok beyefendi bir adamdı.Allah rahmet eylesin,kızlarına sabırlar versin.Ne zor böyle genç ölümler.İnsanın inanası gelmiyor gerçekten.Tüh ya çook üzüldüm.

Ebruli dedi ki...

Yazını yeni okudum. Başın sağ olsun. Hiç tanımadığım halde ben de çok üzüldüm inan. Hele bir de "doktor" oldu mu daha bir içim sızlıyor. Onlar çok zor yetişiyor, onlara ihtiyacımız var. Sevenlerine Allah sabır versin...