1 Eylül 2010 Çarşamba

Eylül 'de...

1 Eylül , tatilin bittiği an ve göreve başlama tarihi...
1 Eylül , yeni müdürümüzle tanışma tarihi...
1 Eylül , sabahları uzun süren uyku modunun bitme tarihi...
1 Eylül , yağmurların başlaması , sonbaharın habercisinin tarihi...
1 Eylül , mevsim gereği ruhsal değişim tarihi ...
2 Eylül , frambuazlı ruh pastamın doğum günüüü...

9 Eylül Bayram
10 Eylül Bayram
11 Eylül Bayram
11 Eylül bir arkadaşımın " EVET " deme tarihi. Mutluluklar bu arada...
12 Eylül Ülkemin geleceği adına HAYIR ” işleme tarihi ...
20 Eylül Okullarda zilin çalma tarihi...

Diğer tarihleri de yaşamak lazım diyorum...

9 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

2 eylülde de bisi vardi sanki :P

özii dedi ki...

Kayda almamışım canım , beynim durdu ne vardı yaww :)))

özii dedi ki...

Özrümü kabul et canım :)))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

1 Eylül Kardeşimin kimlikteki doğum günü!Dolayısıyla 2.doğum gününü kutladığımız gün!
11 Eylül Kuzenimin mutlu sonu,yeni hayatının başladığı gün...
***Acaba o gün EVET diyenler aynı kişiler mi diye sormadan da duramadım:))
12 Eylül Her Hayır'da bir Hayır vardır tabi.

Ve 20 Eylül Eski oda arkadaşımın doğum günü...
***Beni öğretmen olarak kabul etmedikleri için,zil benim için YİNE çalmayacak.

22 Eylül Prensesim doğdu!Candostum...

Benim dandinidünyamda çok tarihim yok...Olmaz belki de.Öle işte.

özii dedi ki...

Olur olur hiç merak etme... daha neler girer bu tarihlerin arasına hatırlanacak...

Kuzenin kim bu arada? :))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Biz erkek eviyiz,Yusuf komutanım evleniiiyii:)

özii dedi ki...

yok benimki komutan değil , Yusuf da değil :))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

O zaman akraba da olamayacağız sanırım.Neyse başka arkadaşa,kuzene diyelim:)
Bana da kimse "öğreettmeenniiiim" diyemeyecek,zil sesi duyamacağım,pof!

Handan dedi ki...

Lütfen 7 eylül, 13. evlilik yıldönümüm :D