14 Eylül 2010 Salı

Doz aşımı psikoloji bozuyormuş !

Sadece 15-20 gündür spor yapamıyorum diye , şişmişim de patlayacakmışım gibi hissediyorum. O tempoya öyle alışmışım ki , artık yorgunluktan mutluluk duyar olmuşum. Bir yandan enerji harcayıp bir yandan da farklı bir enerji depolamak , harika birşey ! Yani ne kadar yorulsam da enerjik ve dinç hissetmek sporun bir sonucu diye düşünüyorum.


Şimdi ise yediğim herşeyi depoladığımı hissediyorum. Belki tuhaf gelecek ama daha çabuk yorulur hale geldiğimi , vücudumun çeşitli yerlerinde ağrılar oluşmaya başladığını bile hissediyorum. Yaşlanıyor muyum yoksa tamamen spor yapamamamın verdiği psikolojik bir rahatsızlık mı ?

10 aydır devam ettiğim spor merkezi , hem yılın yorgunluğunu atmak hem de küçük tadilatlar için kısa bir tatil yaptı. Yaptı ama bu tatil bana hiç iyi gelmedi .Hergün step (dans ) , pilates , gym yapan birine , ağır bir ceza gibi oldu . Şimdi de ciddi ciddi büyük bir boşluğa düşmüş gibiyim. Tembelleştim sanki... Bir arkadaşım da demişti ki; “ Sporun fazlası da alışkanlık yapıyormuş ve ancak psikolojik tedavi görerek sporu bırakmak mümkün olabiliyormuş ” Yani düşünsenize doktor kontrollü sporu bırakma seansları , şaka gibi . Ama ilk duyduğumda çok gülmüştüm . Şimdi bana da mı oldu ? diye düşünmeden geçemedim. Yok canım abartmayayım ama değil mi ? Herşey yeniden başlayacak , 1 hafftacık daha sabır...

7 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

O isteğin birazı bende olsa... :(

Belgin dedi ki...

:)))

özii dedi ki...

Olur aslında yaa...
Çılgın bir hoca lazım sana :))

özii dedi ki...

Belginim ne güldün kıss :)) doktora mı gideyim diyorsun yaniiii :))))

SMİLENA dedi ki...

evde zıpla şekerim.çek koltukları bir kenara .aç müziği zıpla....:)))
neyse azmış ara...

Belgin dedi ki...

Öziim, doktor moktor kurtarmaz artik seni:))

özii dedi ki...

**Olmuyor be smilenam denedim :)
** Belgincim , o kadar vahim durumdayım yani :))