20 Eylül 2010 Pazartesi

Zil çaldı...

Küçük beyimiz uzun bir tatil sonrasında ilk kez erken yattı ama sağa dön , sola dön bir türlü uyuyamadı . Sonunda itiraf etti.

“ Heyecanlanıyorum anne… ” Tabiki heyecanlanması gayet doğaldı. Okulunu , öğretmenini ve arkadaşlarını çok özlemişti . Sanırım en çok da yaramazlığı...Bir ara bu yıl “ Öğretmenlerime sorun çıkarmayı planlıyorum ” diye bir laf etmişti ama bakışımla pişman etmiştim , dilerim böyle birşey olmaz ...

Mini mini yüreklerde okul heyecanı yaşayan tüm öğrencilere iyi ve başarılı bir eğitim - öğretim yılı diliyorum. Ve tabiki bana da ...
Zil çaldı artık ders zamanı…

18 yorum:

parka dedi ki...

Egemin gözlerinden öpüyorum ve yeni ders yılında ona ve sana başarılar diliyorum.

Sevgilerimle

özii dedi ki...

Teşekkür ederimmmm arkadaşımm .

Bende Miroşu çok öpüyorum ona da başarılı bir yıl diliyorumm...

Biraz dedi ki...

He ikinize de basarilar bol sanslar!:)

özii dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili Biraz :))

Adsız dedi ki...

oziciimm iyi dersler her 2nize de :))
ayrıca sana bol sabırlar eheh

imza : purple

özii dedi ki...

purpleee canım sen yaşıyorsunnn :))
canımsın teşekkür ederim bu yıl çok sabır lazım çokk :))

Katre dedi ki...

Ana-oğul-baba hepinizeiyi ders yılları diliyorum. Geçen yıldan daha neşeli ve güzel bir yıl olur bu ders yılı inşallah:))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Darısı zile muhtaç öğretmenlere:'(

özii dedi ki...

** Katrecim teşekkür ederim seninkilere de iyi bir yıl dilerim :))

* Üsturup yazar aminnn diyorum , atanamama gibi bir durum mu var ?

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

E maalesef!
Ve malum sınava yeniden gireceğim,sinirler allak bullak.Millet kasıyor ben de tık yok!

özii dedi ki...

Anladım sana kolay gelsin diyorum ama sende çalışmaya başlasan iyi olmaz mı ....

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

e başilıyor insan da sıkılıyor tatlım:(

Ducky Bug dedi ki...

yeni eğitim öğretim yılında pek güzellikler dilerim.başladı ya artık.bitişinin habercisi bakalım.Ege kocaman olmuş zaten.baya büyümüş.dilerim onun için de,öğretmenleri içinde gurur verici bir sene olur.kolay gelsin :)

özii dedi ki...

Ducky buggggggggg çok sevindim ses vermenee ...Çok teşekkür ederimm ama nolur bi gel , bi ara yaaa...
Hayırsız dicem bak :P

ANNEMİNELİ dedi ki...

Yeni Eğitim yılınız, hayırlı olsun,sevgilerrrrr...

Handan dedi ki...

Öziiciğim hepimize hayırlı olsun yeni ders yılımız :D

özii dedi ki...

** Annemineli teşekkür ederimm

** Handanım cok sağoll hepimize :)) bol sabır :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ozii'cim bu yıl zor bir yıl olacak diye düşünüyorum ders kitaplarına şöyle bir göz attım da oldukça ağır dersleri, bir de kitapların yazıları her yıl gittikçe küçülüyor, Allah hepsine kolaylık versin kuzularımızın