14 Ekim 2010 Perşembe

İşte o kadar...

Kendinden gayet emin , ukala tavırlarıyla sınıfa girip , ellerini sıranın üzerine sertçe vuruyor. Hoşlandığı kızın karşısına geçiyor ve yüksek sesle soruyor.
" Erkek arkadaşın var mı senin ? "
Kız korku dolu gözlerle bakıyor, ne bilgisi var, ne de ilgisi...
" Hayır yok " diyor sesi titreye titreye ..
" İyi o zaman , tamam , bundan sonra erkek arkadaşın benim , işte o kadar "  diyerek sınıfı terkediyor. Kız korkudan ağlamaya başlıyor , durumu utana sıkıla anlatıyor.

Metazoriye bakar mısınız ? Ben söyleyeceğimi söyledim , benimsin , o kadar ...
Şimdi böyle bir durumda buna aşk denir mi ? Bilemiyorum...

9 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

Yuhh.Diyorum.Bu kadar da olmaz.Ne yapacak bu kız şimdi.Haberlere bakıyoruz.Lise de cinayetler,tehditler, kaçırma olayları.İnsanı korkutuyor böyle olaylar.Uğraşması zor.Kolaylıklar diliyorum arkadaşım....

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

iyi gene "ya benimsin, ya kara toprağın" dememiş. mafya jr.lar kol geziyor okul sıralarında. Allah size sabır ve kolaylık versin, özicim.

serrose dedi ki...

Kac yasindakiler arasinda geciyor bu olay?

Aşk Güneşi dedi ki...

Valla bu duruma dense dense YUUUUUH denir.Ne biçim bişey bu böyle hayretler içindeyim özim.Uyuz oldum açıkçası.

özii dedi ki...

bunların yaşları 12-13 :(

Handan dedi ki...

Oyyyy...

Katre dedi ki...

siz öğretmenlere sabır versin allah:))zor bu işler...

Adsız dedi ki...

BUNA DENSE DENSE AŞK ZORBALIĞI DENİR :))))

Adsız dedi ki...

güzel bir konu ve güzel bir anlatım teşekkürler.