25 Ekim 2010 Pazartesi

Sensin o maymun :)

Dakikalarca belki de 1 saatte yakın açıkladı , anlattı , anlattı. Ben de , beni kıran yönlerini , bu konudaki düşüncelerimi anlattım . Güldü , çünkü farklı bir bakış açısıyla bakıyordu. Ona göre asla alınılması gereken , kırılması gereken bir durum yoktu ortada. Elbette kendine göre haklı yanları vardı ama bende haklıydım . Kırılmıştım kendimce... Çünkü böyle bir davranışı hak ettiğimi düşünmüyordum. Sonunda beni anladı "Tamam tamam , yok öyle birşey zaten" dedi . Dedi ama o konudaki üzüntümü yeterince anlayamamış olsa gerek ki , konuşulan onca şeyin üzerine yine bir anlamı kalmadı...

Yani , yine kırgınlık hissettiğime göre , ben de yeterince anlayamamışım demek ki  . Şimdi istemesemde ben buna takılırım , biliyorum huyumu. Bu konuyu da içime atar , susmam gereken yere kadar da susarım. Halbuki , tavır bana yapılmış değil ve benimle de hiç ama hiç ilgisi yok . O halde dediği gibi , bu konuda farklı bir bakış açısı geliştirmem gerekiyor belki de. Ama bir gerçek de var ki , yinede o engele takılmak istemezdim , ya çok önemli bir şey olursa...

Eğer bu yazıyı okusaydı , kesinlikle önce beyninde şimşekler çakar " vaayy beni bana anlatmış meğer "   der , sonrada bana " maymunnn " derdi  :))) Bende ona " sensin ooo"  derdim . Ama maymunlarda her engeli aşamaz ki canımmm , ne bileyim öylede bir şey işte ...

4 yorum:

Aşk Güneşi dedi ki...

Ha haaa şekerim maymunlar her engelide aşamaz ama inan bana engeli koyanlar MAYMUUUN....

özii dedi ki...

öyle dedim zaten :))
ama severim iyidir yine de...

Adsız dedi ki...

maymun olmak nasıl bişey :)

özii dedi ki...

bazen çok eğlenceli :)))
ama yinede sormak lazım nasıl bişey ?