3 Kasım 2011 Perşembe

Özlemişim buraları....

Gerçekten çok özlemişim. Özel bir nedeni yoktu uğramayışımın sadece içimden gelmemişti. Halbuki defalarca onu da yazayım , bunu da yazayım diyebileceğim bir sürü şey yaşandı , geçti. Ama diyorum ya canım istemedi , bende zorunluluk hissetmedim , hepsi bu...

Geçenlerde 3 -5 arkadaşımı ziyaret edince , yeniden içimde bir heyecan duyduğumu farkettim. Bu yüzdende uzun bir ara verdikten sonra bir şeyler yazabilmeye , başlangıç yapmaya çekindim ama sanırım şu an yaptım bile :)

4 koca ay geçmiş son yazımın üzerinden. Bunca zaman neler olmadı ki dersek , küçük küçük acı tatlı değişik bir sürü şey. Ama inanın şu noktada anlatacak hiçbir şey bulamıyorum. Yoksa , yazı yazmayı , bir şeyler anlatmayı unutmuş olabilir miyim ?  :)))) Yok canım sanmam . Zaman zaman çakan kıvılcımları yerine oturtabilirim . Böylece sürekliliği de sağlamış olurum diye düşünüyorum. 

Zaten şu ara aşırı hassas bir dönemdeyiz. Büyük üzüntüler yaşadığımız ve yaşamaya devam ettiğimiz , önce Şehitlerimiz , ardından Van Depremi ( -ki benim için hayatımdaki en önemli şehirlerden biridir VAN. Evlenip ilk yaşadığım yer , ilk evim , ilk görev yerim. 4 yıl geçirdim orada. Üzüntülerimiz elbette çok farklı. Ulaştığım kişilerde oldu , ulaşamadıklarımda... Tükenen umutlara rağmen hala umutla beklediğimiz haberler var...) Çalıştığım okul da neredeyse artık yok , görev yapılamayacak derecede hasar görmüş. Ne çok anımız vardı o okulda . Şimdi ise acılar , kayıplar , yardım eli bekliyor. Uzatıyoruz canla başla , tek yürekle...

Ve Cumhuriyetimizin 88. yıl kutlamalarına getirilen engelle yaşatılan bir deprem daha. Tüm şehitlerimiz ve kaybettiklerimiz için inadına yürüdük , Bayrağımızla , Ata'mızla göğsümüzü gere gere. Kim bize zincir vuracakmış ? ŞAŞARIM !  dercesine... Şimdi de yarın için çıkmasını ummadığım , evet ummadığım bir haber var. Bayram tatili uzamasın istiyorum. Çalışanlar lütfen kızmasınlar ama bu çok önemli , ben 10 KASIM Perşembe günü  öğrencilerimle birlikte okulumda ATA' mı anmak istiyorum. 11 Kasım 'ı tatil yapabilirler umurumda bile değil ama o gün tatil olmamalı !!!

8 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

aman da aman, cistaka cistak ozi hanimlar da gelmisler, kendilerini ne cok ozletmisler:)

özii dedi ki...

özlediniz miiiii?

Aşk Güneşi dedi ki...

Ooooo şekerim hoşgelmişsin muaah muaahh:))

özii dedi ki...

bende canım :D

Handan dedi ki...

Hoş geldin canım :)Özledik.

Bence de 10 Kasım'da Atamızı analım .

özii dedi ki...

Bencede okullarımızda olalım ve tek yürek olup saygıyla analım.

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Öziicim bilmiyordum daha önce Van'da olduğunu.Çok üzüldüm umarım arkadaşların iyidir.Herşey çok üzücüydü evet.
Bu arada pek özledim seni,yalnız bıraktınız beni buralarda bende küstüm:/

Bu arada ben yarın yolda olucağım.Şimdiden bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.

özii dedi ki...

küsme güzelim küsme... Bir dönemdi diyelim.
Bu arada sana iyi bayramlarr , öpüldünüz...