8 Mart 2013 Cuma

Bir oburun güncesi gibi...

Ne gündü ama !!! Çatlayasıya herşeyi yedim ve şimdi ağırlık çökmüş bir şekilde dinleniyorum. Öğlen dersten çıktığımda  hiçbir planım yoktu. Kararsızlık içindeydim. Spora mı gitsem , alışverişe mi gitsem , eve gidip dinlensem mi yoksa sahilde gezip güneşin tadını mı çıkarsam ve başka başka bir sürü şey daha düşünürken herşeyi akışına bıraktım. Kararsızlık kötü birşey ama bazen de çok güzel ...
 
Ders çıkışı daha okul bahçesindeyken arkadaşımın annesiyle karşılaştım . "Aşk güneşim nerede? " dedim. "Karşıda oturuyor. Torunu bırakıp yanına gideceğim" dedi. Hemen aradım ."Ana-kız özel bir planınız yoksa yanınıza gelebilir miyim? " dedim. İyi ki de gitmişim. Hep birlikte oturup öğlen güneşinin sıcağını içimizde hissederek yemek yedik , sohbet ettik. Denize karşı balık ve sıcak helva keyfiyle günümüzü kutladık ...
 
Sonra baktık ki , arkadaşlarımız en sevdiğimiz , huzur bulduğumuz, kendimizi evimizde gibi hissediğimiz cafemizden paylaşımlar yapmaya başlamış. Kıskandık tabiii. Durur muyuz?  " Hadi" dedik. "Shot'a gidiyoruz" .  Neredeyse her masada bir arkadaşımız vardı. Cıvıl cıvıl çok güzeldi. Bir arkadaşımızda kendi söylemiyle Avrupa'dan yeni gelmişti , özlemişiz. (Laf aramızda Avrupa, Dubai oluyor :))  "Aman duymasınlar sus "dedi . Sustum bende :) Güle eğlene oturduk muhabbet ettik.
 
Ama en kötüsüde üst üste 2 kez özel yapım vişne soslu Browni yemek oldu. Birini kendi isteğimizle söylemiştik ama diğeri güne özel masamıza sürpriz olarak geldi. "Hayır" diyemedik tabiki onu da yedik . Ama hala komadayım... 
 
Bir oburun güncesini okudunuz :)))  

Ellerinize sağlık Coffee Shot ...
İyi ki varsınız...



2 yorum:

Handan dedi ki...

Oh , ne güzel yapmışsın, afiyet olsun Öziicim:)

Aşk Güneşi dedi ki...

Eveetttt çok güzel bir gündü canım bütün gün yedik ama mutluyuuuuzzzz:)