28 Mart 2013 Perşembe

Yok bir şeyim...

Garip birşey var aslında... Git geller yaşayan duygu selinde gibiyim. Sürüklenip gitsem toparlanamayacağımdan korkuyorum. Üzgün müyüm , mutlu muyum , konunun üstüne düşmeli miyim yoksa hiç ilgilenmemeli miyim ? Hiç birşeyi bilmiyorum. Aslında en doğrusu herşeyi olduğu gibi akışına bırakmak ama beceremiyorum.
 
An oluyor çok üzülüyorum. Hani dokunsanız hıçkıra hıçkıra ağlayacak kadar , bir de üstüne üstlük  " Yok bir şeyim" diyecek kadar da yalan... An oluyor , " Ne olacaksa olsun , hayat bu... Herşey anlık " diyorum. "Anı yaşa , mutlu ol " diyorum sonra gözlerimden akan yaşlar için kendime küfür ediyorum...
 
Aslında olması gerekeni çok iyi bilip , uygulamaya koymakta zorlananlardanım. Kötü bir gün geçirdim  ve belkide bu yüzden herşeye karşı bu kadar hassas ve olumsuz yaklaşıyorum. Yarın doktorla kısa bir görüşmem var. Eğer "ameliyat" derse -ki öyle görünüyor- küçücük ve gerçekten önemsiz sayılabilecek bu durum için çok ciddi sarsılacağım. Komik biliyorum ama kabul etmek bazen çok zor...Yoksa bahane mi yaratıyorum ?
 
 

7 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

küçücük olduğunu bildiğin bir operasyon için bu kadar kendini üzmesen iyi olur. herneyse rahatsızlığın çok geçmiş olsun. acil şifalar diliyor, güzel haberlerini almak için bekliyor olacağım:)
sevgiler

özii dedi ki...

Çok teşekkür ederim Asortik söylediklerinin farkındayım ama bahane mi arıyorum üzülmek için bilmiyorum...

Handan dedi ki...

Derin bir nefes al Öziicim, herşey çok güzel gitsin. Öpüyorum seni kocaman.

ferulago dedi ki...

Bazen öyle olur ama fazla uzamasın şekerim :)

özii dedi ki...

** Handanim nefes alamıyorum..

** Ferulago umarım :(

Kötüyüm ben yaa...

safransarı dedi ki...

Özellikle konu sağlık olunca orada bir dur demelisin kendine. Yoksa siktir et herşeyi anı yaşa diyecektim. Ama "yaşama" kavramının bile sağlıklı olabilmesi için insanın ruhen de bedenen de sağlam olması lazım. Bunun için hekimini dinle ozii. Sonradan "keşke" dememek için.

özii dedi ki...

** Biliyorum Safransarı sağlık adına ertelemek hiç doğru değil sadece başka hastanelere de gitmeye karar verdim check etmek gibi diyelim...Durum aynı ise yapacak bir şey kalmıyor...