31 Mart 2013 Pazar

Sana güveniyorum...

Birine tam anlamıyla güvenmek özeldir ve kolay kolay herkese duyulamayan bir duygudur. Hatta bulunca da kaybetmekten korkulacak kadar özeldir. Bazen kendimi bu konuda şanslı hissediyorum. Canım kadar sevdiğim , güveneceğim ve her zaman yanımda olacağını bildiğim dostlarım var. Herkes diyemez bunu...

Elbetteki zamanında hatalar yaptık . Güvenip sırtımızdan vurulduk , hayal kırıklıkları yaşadık. Belkide böyle böyle akıllandık , daha seçici olduk ...
 
Geçen gün bir arkadaşım bana dedi ki , " Hiç birşeye güvenmediğim kadar çok güveniyorum sana " " Haklısın" dedim . " Bende olsam , bana çok güvenirdim" dedim, güldük. Hoşuma gitmişti. Sonra bir yazı okudum bir yerde , o da çok hoşuma gitti.  
 
"Sana güveniyorum" cümlesi, "Seni seviyorum"u 'da, "Sana aşığım"ı 'da, "Seni özlüyorum"u da, hepsini geçer.
 
Düşündüm , bencede geçer...

4 yorum:

safransarı dedi ki...

"Sana güveniyorum" cümlesi, "Seni seviyorum"u 'da, "Sana aşığım"ı 'da, "Seni özlüyorum"u da, hepsini geçer.

herşeyin özeti bu aslında dimi.
bir insanı tanımadan hakikaten sen güvenilir birisin denmez tabi ki ama sen madem sen olsan sana güvenirsin.
o zaman bir eyvallah da benden :)

özii dedi ki...

aynen safransarı :)

Aşk Güneşi dedi ki...

Canımm arkadaşım iyi ki varsın SANA GÜVENİYORUM:)

özii dedi ki...

Bende canım...