27 Şubat 2014 Perşembe

Serum bağlayalım...

Akıllı telefonlarla bazen aklımızı kaybettiğimiz bir gerçek. Her ne kadar koca bir teknolojiyi cebimize sığdırmaktan keyif alıyorsak da , bir o kadarda zararını gördüğümüz kesin...
 
Ama görmezlikten gelemeyeceğimiz  bir gerçeklik var ki , vazgeçilmez oldukları , hızla yaygınlaştıkları ve gelişmeye devam etmeleri...Teknolojiyle birlikte son nokta nereye varacak merak etmiyor değilim . Tabiki görebileceğim kadarını. Seviyorum teknolojik herşeyi...
 
Ancak akıllı telefon kullanıcılarının en büyük sıkıntısı pil ömrünün az olması. Sanırım buda bilinçli olarak yapılıyor diye düşünüyorum. En olmadık yerde şarjın aniden sinyal vermesi bütün keyfimizi kaçırıyor.Bundan sonrası çok riskli ya elini bile sürmeyeceksin ya da kapanmasını göze alacaksın. Sürekli fişe takılı şarjda yaşayanlar olduğunu bile duymuştum. Ancak her gittiğimiz yerde fiş bulmak da imkansız olduğundan , iş burada seruma bağlanmaya kalıyor :))

Serum diyorum ben bu alete. Çünkü, şarjım bitmek üzereyken telefonumu bağlayarak tam 4 kez şarj edebilme özelliğine sahip. Bu aleti çantamda taşıyorum ve acil durumlarda hiç sıkıntı yaşamıyorum. Hatta "aay şarjım bitti" diyen arkadaşlarıma da "serum bağlayalım" diyerek imdadına yetiştiğim çok olmuştur. Şimdi onlarında serumu var. 9000 mAH 'lik bu harici bataryayı şiddetle tavsiye ederim...
 

6 yorum:

Emrah Özdemir dedi ki...

Ben haladır samsung kapaklı telefon kullanıyorum .akıllı telefonlara bir türlü alışamadım.

özii dedi ki...

zaten hem çok güzel hemde değil böyle bir ikilem Emrah :)
#direneq :))

Mert dedi ki...

serum süper süpppper bir isim! :)

bu arada o yazım silindi, ben de yenisini yazdım. yorumunuz da gitmiş oldu özii. :(

ama haklısınız, yorumun yazı tipi biraz belli değil. ama ben de haklıyım çünkü eğer tipini değiştirirsem blogdaki tüm yazılar değişecek... :(

özii dedi ki...

Değişmez değişmemesi gerek. Her bölümün yazı karakteri ayrı ayrı ayarlanıyor diye biliyorum. Çünkü Metin yazısı başka...
Sen bir incele derim :) teşekkürker Kafa ;)

Handan dedi ki...

Metehan'a bir telefon kılıfı aldık, o da pil, iki katına çıkartıyor süresini:-)

özii dedi ki...

Evet Handancım öyle olanlarda var ama bana yetmez :)))