22 Şubat 2014 Cumartesi

Ayağım çığlık atıyor...

Yaklaşık 1 ay önceki bir yazımda kendisini Nasır sanmıştım. Acısının değişik olduğunu ve bir türlü iyileşme göstermediğini de söylemiştim. Meğer o kadar masum değilmiş...
 
Sanki ayağımın altınca taşlar varmış gibi batmalar olup, üzerine basmakta da sıkıntı yaşayınca  bir baktım ki minicik  minicik 4-5 tane siyah noktacık var. Etrafıda beyaz beyaz. Anammm dedim nurtopu yavrularım olmuş galiba... 
 
O gün soluğu hemen Ayak Sağlığı Merkezinde aldım. Siğilli nasırmış kendileri ve bulaşıcıymış. "Hadi bakalım yeni bir uğraşı çıktı" dedim kendi kendime. Gerekli bakım , tedavi yapıldı , ilaç alındı ama 10 gündür pek bir iyileşme görülmedi. Hatta yenileri çıkmaya başladı , acı arttı. Moralim ciddi ciddi çok bozuk. Üzerine basamıyorum... Ayağım çığlık atıyor adeta... 

5 yorum:

Handan dedi ki...

Çok geçmiş olsun Öziicim ya, Allah Allah, o da nasıl bir şey öyle....

özii dedi ki...

Sağol Handanim bilsem nasıl :(

sezer eser perker dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Hiç duymamıştım, anladığım kadarıyla küçük ama etkisi büyük bir rahatsızlık. Umarım en kısa zamanda geçer.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Geçmiß olsun.

özii dedi ki...

** Sezer eser teşekkür ederim. Daha önce siğil gördüm duydum ama bu ellerde çıkandan biraz farklı . Acısı fena ...

** Teşekkürler Mahut...

Bugün biraz oyduk , kanattık böyle böyle geçecekmiş. Kanaması gerekiyormuş zaten...