16 Nisan 2014 Çarşamba

Tedavi süreci (2)

Siğilli nasırların tedavisi için...

* 10 gün boyunca her akşam ayak , 30 dk. kadar sıcak suda bekletilecek.
* Sonra kurulanıp , siğillerin üzerine nokta atışı şeklinde DUODERM solüsyon sürülecek.
* Siğilin etrafına Made'cassol merhem sürülecek.
* Her sabah yine siğil üzerine nokta atışı şeklinde VERRUTOL sürülecek.
*10 gün sonunda yoğun bir şekilde Made'cassol merhem sürülüp , sera strech ile kapatılacak ve kontrole gidilecek...

"Olmuş bunlar" diyerek eliyle pıtır pıtır sökmeye başladı sonrada bisturi ile üst kısmını kazıdı. Ertesi gün biraz daha rahattım , en azından ayağımın üzerine basabiliyordum. 4-5 gün boyunca da sadece Batikon ve Made'cassol merhem kullandım. İnanılmaz bir hızla iyileşme başladı. Bu arada Made'cassol hücre yenileme özelliği olan harika bir merhem... Sonra yine 1 haftalık sıcak su ve asit tedavisi aynen devam etti. Bu arada ben olaya iyice adapte olduğumdan her akşam cımbız ile oyma işini üstlendim. Köküyle yerinden oynamaya başlayıp kabardıkça çekip çekip aldım. Simsiyah sert bir tabaka çıkıyordu içinden. Artık sadece görüntüsü rahatsız ediyordu , acı yoktu.
 
Deri neredeyse paramparça olmuş , sanki meteor taşı düşmüş gibi derin derin çukurlar açılmıştı. Ama Made'cassol merhem mucizeler yaratmaya devam etti. Çoğu bölüm eski haline kavuştu bile. Dilerim kimsenin başına yani ayağına :) böyle bir şey olmaz ama olursa da iyileşme süresi uzun olsa bile çözümü böyle...

Birilerine faydam olursa ne mutlu. Çünkü acısını çeken bilir. İnsanın neresi acıyorsa canı da orada atıyor gerçekten. Herkese acısı için acil şifalar dilerim...
 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Paylaşman çok iyi olmuş Öziicim, teşekkürler. Madecassol gerçekten harika bir ilaç, el altında bulunmalı hep.

Günaydın canım:-)

Yok, ben hâlâ basamıyorum ayağımın üzerine,kös kos oturmaya devam..

özii dedi ki...

Günaydın Handan cım ,

Kıyamam ya. Moralini bozmak istemem ama iyileşme süresi 15 gün basmaya çalışma. Degneklere devam . Çabuk geçsin. Istanbul a geleyimm beni minitatürke gidelimm.