20 Nisan 2014 Pazar

Çok mu hamam gibi ?

Kimin hoşuna gitmez ki , evdeki temizliğin buram buram kendini hissettirmesi , mis gibi sabun kokması. Tabiki herkesin hoşuna gider. Hatta kokunun kalıcı olmasını bile ister...
 
Bende arkadaşımın tavsiyesi üzerine beyaz sabun kokulu yüzey temizleyicisi aldım. Bknz... Tampa Beyaz sabun kokulu temizleyici. Bütün evi bununla sildim ve nasıl güzel bir sabun kokusu yayıldı etrafa anlatamam , koklamak lazım. Yani sevdim ben bu Tampayı...  
 
İlk kullandığımda eşim eve gelince dedi ki : " Apartmana daha girer girmez koku hissediliyor . Bizden geliyormuş meğer , harika..." Evin içi de o kadar yoğun kokuyordu ki , biraz camları açmak zorunda bile kaldım. Hem çok saf ve çok güzel gibi , hem de " Çok mu hamam gibi kokuyor yoksa " diyince koptuk ikimizde...Hamam kültürümde yoktur ama çocukluktan kalma birşey  olsa  gerek ...
 
Eşim de ; "Havlular ne tarafta abla?  " demez mi ?  Tamam , dedim hamam gibi olmuşuz. Olsun yine de sevdim ben temiz temiz beyaz sabun kokusunu ..." haaa havlular mı ? Banyo da beyaz dolapta :)))"

2 yorum:

Handan dedi ki...

Hamam ha:-)

Günaydın Öziicim:-)

özii dedi ki...

Günaydın handanim
Nasılsın bugün?
Ya biraz hamam gbi :))