21 Nisan 2014 Pazartesi

23 Nisan 'da çocuk olmak...

 
Geriye sayım başladı  ve son 1 gün...
 
İstanbul FB Şükrü Saraçoğlu Stadı 23 Nisan 'da çok özel bir olayı yaşatacak. Takım tutmuyorum , Fenerbahçeli değilim ama o gün tüm yüreğimle Fenerbahçe'liyim...

Fenerbahçe Kulübü , çocuklarımıza harika bir hediye hazırlıyor. Çocuklar tuttukları takımın formalarıyla gelebilecek ve şenliğe katılarak birlik ve beraberlik , dostluk ve sevgi ortamını paylaşacak. Amaç fanatizmi küçük yaşlarda engellemek ve diğer kulüplerin taraftarlarıyla kaynaşmak... 
 
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramında FB Şükrü Saracoğlu Stadında 1907 çocukla K. Atatürk'ün imzasını oluşturulacaklar. Boşuna çocuk olmak vardı demiyorum... O heyecanın ne demek olduğunu iyi biliyorum. 29 Ekim 'de yaşadım yine yaşarım yine yaşarım...
 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Hımm, bizimkiler bayılır her halde bu fikre:-) Görünüşe göre ben evdeyim yine ama erkeklerimi yollarım belki oraya.

özii dedi ki...

Kesin gitmeliler... Ancak çok kalabalık oluyor erken gitmek gerek. Kayıt ve bekleme kuyruğu çok sürüyor.

Ama şu var ki herşeye değer...