19 Kasım 2014 Çarşamba

Kitap okuyamama ...

Kitap okuyanları resmen kıskanıyorum ama tamamen iyi niyetlimle. Bütün işleri bir kenara bırakıp , oturup kitap okumak istiyorum ama nedense hep bir iş çıkıyor ve yine okuyamıyorum. Ertele biriktir hep...Utanmalıyım kendimden !!!
 
Sırf bu yüzden başladığım ve yarım bıraktığım 4 kitabım var. Bu daha akıcı daha hızlı okunur demişim , o da kalmış diğeri de. Maymun iştahlılık mı yapmışım ne bilemedim...Okul sonrası eve geldiğimde kafam zaten gürültü ve ders anlatımı sonrası kazan gibi oluyor. Tamamen sakin kalmayı tercih ediyorum TV bile açmıyorum. Yaşlılık alametleri bunlar yoksa öziiiii... Öyle mi hakikaten ?
 
Sonra biraz dinleneyim oturup öyle okurum diyorum. Hiçbir iş yapmadan bugünü kitap okumaya ayırayım derken hafiften başlıyorum ortalığı toparlamaya. Hadi şu işte bitsin , bu da bitsin aman aklımda kalmasın , karnımı da doyurayım , yemek yoksa onu yapayım , Ay yoruldum şuracığa oturayım derken bi bakıyorum ki uyumuş kalmışım. Bazen de okul sonrası yapılması gereken dış işler güçler sonrasında da enerjim hiç kalmıyor. 
 
Yaz sonunda yine kitap okuyamamaktan şikayet ederken enteresan bir durum oldu aslında. Bizim ekip hafta sonunda denize girmek istedi. Ve beni bir türlü ikna edemediler . Pistir bizim  buraların denizi. Fabrika atıkları vs. göz göre göre lades diyemem... Neyse herkes girdi ben güneşlenmekle gölgelenmek arası bir şeyler yaptım. O arada arkadaşımın plaj çantasında bir kitap gördüm. Hoop çektim aldım. "Gizli Anlara Yolculuk" Ayşe Kulin...Zaten çok severim. Evirdim çevirdim okumaya başladım ama bırakamıyorum gayet akıcı gidiyor...100 sayfa okumuşum , sonra olmuş 150... Hadi gidelim diyorlar yok diyorum az daha... Eeee doğal olarak kitap sahibine gidecek... Dedim ki , iki güne bitir o kitabı çok heyecanlı yerinde kaldım...Reklam aldım o iki güne yani :D Neyse geldi kitap , o gecede bitti zaten. Sonra devamı varmış. "Bora'nın Kitabı " Onu da okudum . Ve daha önce okumaya başlayıp hiç bir bağlantı kuramadığım " Dönüş" yarım bıraktığım kitaplardan biriydi. Şimdi oturuyordu eksik olan parçalar. Nereden bileyim 3. kitapmış meğer. O gazla 3 kitabıda bitirdim. Şimdi 4. Kitap "Handan" hediye geldi ve beklemede... Bu kitap bana ait diye mi beklemeye aldım ben şimdi bunu ? 
 
Bir de gözlük lazım olacak gibi. Geceleri yazılar karışmaya başlıyor ve daha çok ışık ihtiyacı hissediyorum. Yakını okumada zaman zaman problemler çıkmaya başladı. Ama inatla geciktiriyorum . Öyle dedi göz doktoru . Acele etme dediiiiii....Gözünü tembelliğe alıştırma dediiii ama olmuyooo...

14 yorum:

Handan dedi ki...

Ben o kitabı imzalattım:-) Hikâyesini anlatacağım sonra:-)

özii dedi ki...

Süperrr zaten olması gerek :)) Handan sın sen ama o değil :)))

Hikayeni bekliyorum. Döndüm mü ben şimdi yazar mıyım bu gazla ? beni yalnız bırakmayın nolurr....

Handan dedi ki...

Ben hep burdayım biliyorsun:-)

özii dedi ki...

Biliyorum canım tembel olan benimm ;)

absalom dedi ki...

sana biri kitap okuması lazım anlaşıldı...
sahilde şezlongtasın...
soğuk içeceğin yanında...
uzatmışın ayaklarını...
biri sana kitap okuyor.

düşünsene...

şahsen ben bulamadım böle birini bulsam ahahahaa

ama hoş olurdu itiraf et hocahanım.

Funda TC dedi ki...

isterse zaman yaratır gibi bir ukalalığa girmeyeceğim elbetti Öziim :)
Leylak Dalı nın kitap okumasına bayılırım bunu bilir bunu söylerim :)

özii dedi ki...

** absalom yok yok beğenmedim bu fikri. Çünkü okurken kurduğum hayal benim sesimle bütünleşmeli...Haaa çok etkili biri lazım dersen o da zor :)))

Ama yine de kendim okuyayım isterim sadece birileri benim işlerimi yapsın o çok daha güzel olurdu mesela...

** Fundam bunca zaman sonra ben gelmişim sen gelmişsin , inan bana ukalalık yapsan gıkım çıkmaz :)))
Hem tembellikten Zamanım yok :)))
Leylak dalı kimdir? Ben görmemişim...Özledim seniiii

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Handan'ı da çok akıcı şekilde okursun fazla ihmal etme bence. Bu arada takipteyim; memnun oldum blogunu bulduğuma :)

özii dedi ki...

** Teşekkür ederim bende güzel izlerle karşılaştığıma... ;)

absalom dedi ki...

valla benden tavsiye...
sen yine dene bi.

ben mesela böle sesimi buğulu yaparak okumaya çalışırım..
böle artstik hani genizden bir ses.
karizmatik olayım diye.
öle de kandırdıydım kendimi.

en son biri hadi tipin kurtarıyo çakma richırd gere gibisin ama sesin ciguli gibi dedi...
rezil etti hayallerimi.

neise...
dene sen dene.

:))

Eslem dedi ki...

Ya bazen bi dönem midir nedir okuyamıyor insan. Mesela ikinci örnek olarak aylardır ben:)

Absalom2u dinle bence, başkasının okuyup senin dinlemen iyi fikir bence. Ama akşamları:)

özii dedi ki...

** Absalom ben yinede deneyim de okuyucu lazım nerden bulcaz :))

** Eslemmm , zaten çevresel basKılar arttı hadi oku da kitabı bana ver diyen ya da oku fikirlerini merak ediyorum diyen hızlandırma başlayacak gibi :))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Yemin ederim vaktim yok! Olsa 746393 kitap beni bekliyor!

özii dedi ki...

iyiymiş :)))