17 Kasım 2014 Pazartesi

Soldan soldan geliyorlar...

"Neden yazmıyorsun , neden yoksun? " diyor sevdiğim dostlarım. Aslında her zaman olduğu gibi yazıyorum ama hep aklımdan yazıyorum. Nedense buraya yazmaya zaman bulamıyorum.   Diyorum ya tembelim bennn....
 
Yeri geliyor cinleniyorum , deliriyorum her şeye. Sonra köpürüp , susup oturuyorum, vazgeçiyorum mecburen. Mesela , okul işlerine sinirleniyorum. Her şey sakinmiş gibi görünse de aslında içten içe kaynayan kazan var sistemin içinde. Bıktım yanmaktanda, yakılmaktan da. Kendi adıma değil tüm meslektaşlarım adına söylüyorum bunu. Ve daha neler çıkacak beklemedeyiz bakalım. Biliyorsunuz sistem şöyle çalışıyor. Yatıyoruz kalkıyoruz , bir rüya görüyoruz hoop hadi bunu deneyelim diyoruz , yaz boz tahtasıyız ya. Yazıyorlar ve bizde ciddi bozuluyoruz. Denemeler yapılıyor üzerimizde, en önemlisi de geleceğimizle...
 
Yakınlarda rotasyon varmış mesela. Neden ? Huzurumuz kaçsın diye. Mutsuz olalım diye. Verimimiz düşsün diye. Geçim derdine yeni dertler ekleyelim diye. Hangi okula nasıl gideriz , nasıl ulaşırız , puanımız tutar mı , tutmaz mı? Bütün bunları düşünelim diye. Düşünelim ki iyi eğitim veremeyelim diye. Bulunduğumuz yerden mecburen ayrılalım diye. Evimizin , ailemizin yeni yeni sorunları olsun diye. Çevre ile ilişkilerimiz sağlam olmasın diye. Öğrencilerimizle , aileleriyle yakınlık kurmayalım , birbirimizi anlamayalım diye. Tam alışırsın , kendini sevdirirsin , düzenini kurar mutlu olursun , verimin artar ki hadi bakalım rotasyonun gelmiş değişme zamanı derler. Ne yapıyorsunuz siz yaa? Kim nereye gitmek isterse zaten kendi isteğiyle gidiyor , zorla nereye. ? Ruhum daralıyor işte böyle olunca , "okul" demeyecektim işte soldan soldan geldiler yine-...
 
Zaten sınavada az kaldı...Hepimiz stresliyiz. Çocuklarımın hepsi 8. sınıf. Benimki de dahil olmak üzere...Her yer ergen , her yer sitiress ...Haa bu arada meşhur TEOG sınavının da adı değişti ya , üzerimizdeki baskı azaldı , nasıl bir rahatlık geldi anlatamam. Meğer bütün sıkıntı adındaymış :)))) Anladınız siz onu....
 
 
 

10 yorum:

Handan dedi ki...

Ne yazık ki bugünlerde nereye baksam içim acıyor ya da çok sinirleniyorum.

özii dedi ki...

aynen handanım aynen... Bakalım daha neler göreceğiz....Ciddi bitirdiler...
Kitapları anlatmıyorum bile

AsOrTiK dedi ki...

ben anladım sanırım bu durumu.
mutlu insan görmek istemiyorlar.
siz yine de sıkmayın canınızı...

absalom dedi ki...

soruları kazık yapma sorulara hocanım...
bana gönderdin ya bi ara bi tane bile cevaplayamadım ya.
bi tanesini bilsem gam yemicektim.
bilemedim.
bilemedim.

diğer konudaki hislerimi bilirsin zaten ne diyim...
bilemedim.
bilemedim.

yannız yazını okudum küçük emraha bağladım he.
ahahahaa

bilemiyorum amca.
ahahaha

kriz geldi bağa.

özii dedi ki...

** asortik ahh ahh! mı desem ne desem :))
Ben mutlu olmazsam o mutlu olmazsa gergin gergin ne verebiliriz bunu düşünmeleri gerekmiyor mu?

Önce bizi mutlu et , bunun için illaki maaşa zam yapması gerekmiyor ki , huzur ver mesela...


** absaloommm olmuşsun sen yine...Akdeniz çarpmış seni... Çalışaydın bananeee , hem soruları sen istedin otur sıfır...

Hayatımda sıfır vermiş insan değilim adımı sıfırcıya çıkardın yaw...içimden geldi sana verdim ama :)))))

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Bu TEOG ne menem bir şeydir ki korkusu bizi taaa 6. sınıftan sardı. Anlyorum çok iyi ...

özii dedi ki...

** Sorma stresten başka bir şey değil.. Hem kendi oğlum hem de tüm 8. sınıflarımla aynı stres paylaşıyorum...

özii dedi ki...

6. ve 7. sınıf yıl sonu ortalamalarını yüksek tutun...

sezer eser perker dedi ki...

Ben de bu aralar hep aklımdan yazıyorum:) TEOG'da başarılar...

özii dedi ki...

Sezer eser perker çok teşekkür ederim. Beni sakin tutmaya çalışan oğlumu şimdi ben sakinleştirmeye çalışıyorum. ..