11 Mart 2015 Çarşamba

Beklemek ...

Beklemek , beklemek , beklemek ...
Başka yapacak bir şey yok ve sadece dua etmek ...
Onun için hayırlısı ne ise onu dilemek....

Son 2-3 gündür enfeksiyon değerleri düşeceğine yükselmeye başladı. Buna bağlı olarak bilinci de gidiyor. Çünkü sürekli uyuma modunda... Dr ; "Uyuması çok normal , size tepki vermesini , gözünü açmasını şu ara beklemeyin" dedi . 

48 saattir farklı bir antibiyotik tedavisi daha uygulanmaya başladı. Elbetteki , henüz çok yeni. Şu an buna cevap vermesini beklemek yanlış olur. 2 gün sonra vücudun buna ne tepki vereceği çok önemli. "Ya bu değerler düşmezse " demek istemesem de sordum. "Beklemeliyiz , şu ne söylesem doğru olmaz. Zaten yapılması gereken her şey yapılıyor merak etmeyin. Çok daha komplike antibiyotikler var ama bu vücuda ağır gelecektir " deyince umutsuzluğa kapıldık sanki...Yani beklemeye devam... 

Babacım olmuyor böyle , bak korkuyorum..."İyi olacağım" demiştin bana . 
Sözünü tutar mısın lütfen  ! 

4 yorum:

Handan dedi ki...

Of Öziicim seni o kadar iyi anlıyorum ki.

Geçti, geçti...

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim

özii dedi ki...

** Handanım biliyorum :(

* Funda teşekkür ederim...Aminnn..

Handan dedi ki...

Bugün sabahtan beri seni aramak geçti aklımda, çok erken, çok ögle derken bu saat olmuş. En iyisi buraya bir uğrayayım dedim. Umarım iyisinizdir. Öptüm seni.