11 Mart 2015 Çarşamba

Acele etmeyin hanımefendi ...

Bazen Metro'ya yetişebilmek için koşmayanımız var mıdır ? Tabii ki yoktur. Çünkü an geliyor zamanla yarışıyoruz. Çok değil ama bazen 10 dk. bile çok önemli olabiliyor...

O merdivenleri ikişer üçer inişimiz , çıkışımız , son anda nefes nefese yetişeyim heyecanımız  mutlaka olmuştur. Tam merdivenleri çıkarsın " dit dit dit ditttt " der kapılar kapanır hareket eder kalakalırsın arkasından bakarak...Ya da sen daha kartı okuturken o çoktannn gitmiş olur. Kaç kişiyi gördüm ben, açılır otomatik kapıya basıp basıp o kapının açılmadan metronun kalkıp gittiğini. O da , söylenir durur haklı olarak...

Bugünde yürüyen merdivenleri koşar adımlarla çıkmaya çalışırken aynı heyecanı ben yaşıyordum ki , birkaç basamak yukarıdaki takım elbiseli adam "Acele etmeyin hanımefendi. Henüz hareket etmiyoruz , ben kullanacağım" dedi :))) Birden durdum gülümsedim "Aaa öyle mi tamam o zaman"  dedim sakin sakin yürüdüm :)  

4 yorum:

Handan dedi ki...

Ha ha ha, iyiymiş:-)

Aşk Güneşi dedi ki...

şanslıymışsın kuzum :)

özii dedi ki...

valla yaa iyi denk geldi aşkım güneşim :)) özlemden çatlıcaz biliyon di imii?

özii dedi ki...

Handanım Hep böyle olsa keşke ama :)))