7 Mart 2015 Cumartesi

Geçecektir elbet...

Bu haftada çok bir değişiklik yaşanmadı babamın durumunda. Hastaneye gireli 5 hafta , yoğun bakım 4 hafta oldu. Nasılda geçiyor zaman acımadan ama acıta acıta... Dr. iyileşme sürecinin biraz zaman alacağını söyledi. İş ki iyileşsin , biz sürece razıyız zaten. 

Bazen derin uykuda kendini bilmeden , bazende gayet kendinde oluyor. Bilinci iyi , sürekli bir şeyler anlatmaya çalışıyor ama biz anlayamıyoruz. O zamanda sinirlenip vazgeçiyor. Yazarak anlat dedim ama yine başarılı olamadık. Dr. tablet işine pek olumlu bakmadı. "Bu enfeksiyon geçmeden bunu yapması çok zor , zorlamayalım" deyince bizde vazgeçtik. 

Dün itibarıyla aldığı mamanın bağırsaklarda tolere edilemediği ve sindirimde sıkıntı oluşması keyfimizi kaçırdı. Bu konuda ayrıntılı bilgilendirmeyi henüz alamadık. Canımızı sıkmamaya çalışıyoruz geçecektir diye düşünerek...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Dün butün gün seni aramayı düşündüm, çok erken , çok geç derken kaldı. Merak ettim, arada ses ver böyle.

Geçti geçti..

özii dedi ki...

canım benimmm sende benim aklımdasın.. bana göre geç yok çekinme olur mu? zaten telefon kapalıysa uyumuşumdur onun dışında hep açık...

reyhane dedi ki...

Acil şifa dilerim

özii dedi ki...

Reyhane çok teşekkür ederim...