2 Temmuz 2007 Pazartesi

1.günden sıkıldım bile....

Ve işte tatil başladı ama çokk sıkıcı . Herkes bir yerlere gitti. Gitmek , gezmek çok güzel ama evde oturarak vakit geçirmek çok farklılık getirmiyor ki hayatımıza. Bol bol uyurum dinlenirim diyorum. Ama malum küçük bey uyandığında hayat başlamak zorunda.....
-Anneeee acıktım
-Anneeee hadi kalkk , uyanalım artıkk
-Anneeee canım sıkıldı
Eee tabi bi de şu var..
-Anneeee bittiii. Mecbur uykuyu bırakıp kalkıyorsun :))) Çark dönecek bir şekilde...
Kahvaltı hazırlama , evi toparlama süpürme , silme ( ıyyk gereksiz bir iş sinir oluyorum zaten) , egeyle vakit geçirme , bilgisayarla uğraşma, oyunlar , bloglar , dedikodular , entrikalar , müzik , haber falan filan ( bilgisayarım olmasa ben naparım bilmiyorum) , yemek hazırlama işi ( bu sıcakta hiç çekilecek iş değil ama uydurucaz işte bişiler) derken akşam oluyor. Sonra biraz sahile çıkıp gezsek gün bitiyor. Hergün hergün sıkılırım ben . Şimdiden içime bir sıkıntı çöktü bile .
Şimdi pek çok arkadaşım beni nankörlükle suçlayacak, "2 ay tatilin var dır dır şikayet ediyorsun" ,"bizim burda anamız ağlıyo akşama kadar çalış çalış , evde oturmuş da beğenmiyor hanımefendi " diye. Ya aslında haklısınız tabi ...bana da iş gönderin , ama ev işi olmasın nolurr :P
Aslında ihmal ettiğim o kadar çok şey var ki onları bir sıraya koysam da yavaş yavaş yapsam , off yok yok ben eskisi değilim , tembelim artık. Miskinlik yapıcam işte......

Hiç yorum yok: